10 Reacties

Same here! 馃ゲ Al een paar dagen op rij hoofdpijn, maar alle andere kwaaltjes van eerste trimester zijn wel (zo goed als) voorbij 馃グ Hoe meer ik slaap snachts, hoe minder kans op hoofdpijn overdag merk ik bij mezelf. Misschien kan een dutje helpen? Wanneer het bij mij te lang aanhoudt, neem ik een dafalgan.

3 dagen geleden

Hello ik had gisteren en eergisteren ook extreme hoofdpijn (migraine) proberen slapen en dafalgan hebben mij toen geholpen 馃馃徏
Langdurige felle hoofdpijn en een duizelig gevoel kan ook een teken zijn van zwangerschapsvergiftiging, niet? Niet dat ik iemand schrik wil aanjagen. 馃槄

3 dagen geleden

Reactie op OndernemendeZwaan970650

Same here! 馃ゲ Al een paar dagen op rij hoofdpijn, maar alle andere kwaaltje ...
Ik heb dit juist als ik veel slaap馃ゲ ik neem paracetamol maar dat helpt niet

3 dagen geleden

Reactie op AangenameZonnewende595255

Langdurige felle hoofdpijn en een duizelig gevoel kan ook een teken zijn va ...
Ik heb dat eens opgezocht en blijkbaar is het heel onwaarschijnlijk dat dit voor de 20 weken zwangerschap voorkomt 馃馃徏 plus ook nog andere symptomen

3 dagen geleden

Ik heb hier sinds een paar dagen ook extreem veel last van , migraine 馃槱 ik ben vandaag 11w + 3 en chat gpt (馃ぃ) zei dat rond 11 weken het hormonaal crazy intens is.. hopelijk betert het 馃槱 ik gebruik zo鈥檔 migraine masker dat ik in de frigo steek en dat doet wel deugd. Maar paracetamol helpt bij mij ook niet. Koffie helpt soms!

3 dagen geleden

Reactie op Sarah D鈥橦ondt

Ik heb hier sinds een paar dagen ook extreem veel last van , migraine 馃槱 ik ...
Ik probeer veel water te drinken dat helpt en ook Aquarius helpt. Ik heb de gynaecoloog aan de lijn gehad en ze zei dat ik best naar de huisdokter ga om mijn bloeddruk te meten. Tot nu toe gaat het beter door water te drinken

2 dagen geleden

Reactie op Redji

Ik probeer veel water te drinken dat helpt en ook Aquarius helpt. Ik heb de ...
Water drink ik al genoeg normaal, aquarius is een goede tip, gaan we hier is proberen 馃槂 dankjewel! 馃檹

2 dagen geleden

Reactie op Sarah D鈥橦ondt

Water drink ik al genoeg normaal, aquarius is een goede tip, gaan we hier i ...
Cafe茂ne kan ook helpen blijkbaar