8 Reacties

4 dagen geleden

Deze is van ons eerste kindje

4 dagen geleden

Reactie op Silke5991

Deze is van ons eerste kindje
Foto2

4 dagen geleden

Wij hebben bij de vorige zwangerschap deze kamer van Quax gekocht. De muren zullen (zoals de rest van ons huis) beige zijn met dan wat kadertjes en bvb de naam tegen de muur. ☺️

4 dagen geleden

Oh wij zijn daar totaal niet mee bezig. Er komt een cosleeper aan mijn kant van het bed. Ik wil graag borstvoeding geven. Er komt ook wel een bedje op de tweede kamer te staan, maar iets wat we krijgen van vrienden... En verder gaan we nog niet inrichten. We wachten tot Coco wat ouder is en we weten wie hij/zij is.

3 dagen geleden

Reactie op Coco2026

Oh wij zijn daar totaal niet mee bezig. Er komt een cosleeper aan mijn kant ...
Wij ook niet. Bij mijn zoontje ook niet gedaan. We gaan dit pas doen als het kindje wat ouder is. Heel mooi wel allemaal! En leuk om mee bezig te zijn, maar ik wilde daar mijn tijd en geld niet in steken aangezien ze daar zelf eigenlijk maar weinig aan hebben.

3 dagen geleden

Wij gaan voor een meisjeskamer in oud roze tinten. Is qua stijl typisch ‘English Country’. Vind dit prachtig, rustgevend, en erg schattig. 😊 Kan ook prima een aantal jaren mee, tot ze pakweg 8 jaar oud is (met uitzondering van het babybedje dan haha).
Ik krijg de laatste tijd heel erg veel deze stijl te zien op insta en pinterest. Sinds ik het geslacht weet zie ik het ook al helemaal voor mij. 😁 Alhoewel ons huisje wel wit/beige/hout tinten zijn, ben ik wel echt verliefd op deze stijl. 🥰