4 Reacties

Hou er rekening mee dat rompers vaker vuil worden bij baby’s dus daarvan zou ik er zeker voldoende van in huis halen. Ik had pyjama’s voor elke dag van de week. Qua maten moeilijker in te schatten, sommige baby’s passen nooit in maat 50, anderen zelf nog 2 weken in 44 (zoals de mijne). Online kan je veel lijstjes terugvinden
Ohja en echte ‘kleren’ voor een pasgeborene zijn naar mijn mening overbodig. Ze leven perfect in pyjama’s

3 dagen geleden

Iemand gaf me als tip om van elke maat 10 outfits te voorzien en ongeveer 10 rompertjes.

3 dagen geleden

Ik heb nog de kleding van mijn 1e dochter. In maat 50/56 vooral heel veel van die H&M pakjes met overslagromper+broekje, die vond ik echt ideaal! Net zoals de meegroei bamboe pakjes van de Hema daar heb ik er ook een heel aantal van. Omdat onze vorige een winterbaby was heb ik nu heel veel met lange mouwen, ga nog wel een setje rompers met korte mouw bijkopen. Voor de echte 'outfits' wacht ik even tot ze effectief geboren is of tot de zomercollectie in de winkels ligt, met een newborn zijn zo'n outfits toch niet echt handig en je weet natuurlijk niet wat het weer gaan doen qua temperatuur.