29 Reacties

vorige week

Nu bijna 30w. Ik heb wel last bij lopen.vooral mijn rug. Maar cava nog! Tis omdat ik naar achter ga lopen ommfie buik te compenseren. Gisteren heb ik bv de hele dag gelegen. 😁 dan denk ik. Zo nutteloos maar tis om de dag erna weer er tegen te kunnen. Ik heb morgen mijn afspraak. Ben benieuwd. Neem eens wat meer rust. Ik merk dat het beter is sinds ik verplicht moest stoppen met werken op 27w. Kreeg mijn patienten niet meer in de douche of uit bed 😁😁😁

vorige week

Reactie op BabyDriessen

Nu bijna 30w. Ik heb wel last bij lopen.vooral mijn rug. Maar cava nog! Tis ...
Ja die buik begint echt te wegen nu en jij bent dan nog 3 weken verder 😊 Meer rusten is idd niet een van mijn kwaliteiten maar denk mijn lichaam er echt om vraagt.

vorige week

Reactie op Mamainjuli

Ja die buik begint echt te wegen nu en jij bent dan nog 3 weken verder 😊 M ...
Ja soms ist ff verder kijken. Ik ga nu bv boodschappen doen. Maar de rest van de dag niks meer 😆

vorige week

Reactie op BabyDriessen

Ja soms ist ff verder kijken. Ik ga nu bv boodschappen doen. Maar de rest v ...
Boodschappen doen was gisteren ook een dagtaak 😅 Heeft de hele dag in beslag genomen voor alles in de kasten zat 😃
Hier ook ruim 27 weken en plots is het gekeerd. Het is frustrerend en die nesteldrang helpt ook niet echt 🙈 Ik vind zelfs moeilijk comfort in liggen dus ik voel me even “gevangen” in mijn lichaam. Je bent niet alleen 💪🏼

vorige week

29 weken hier. En heb ook die groeispurt van mijn buik de laatste paar weken gemerkt. 😅 Ik lig vooral wat minder comfortabel en heb hier en daar wel last van vermoeidheid

vorige week

Ik ben nu 32 weken en op zich vind ik het wel nog meevallen? Ik ben vooral heel stijf als ik moet opstaan (ik heb een bureaujob), en last van mijn liesstreek. Mijn buik is de laatste 3 weken ook wel enorm gegroeid vind ik, en dat begint ’s nachts lastig te worden als ik mij wil draaien van kant haha

vorige week

Reactie op Decrolise

Ik ben nu 32 weken en op zich vind ik het wel nog meevallen? Ik ben vooral ...
Eigenlijk heh slapen gaat hier echt heel goed. Ik slaap zalig. Met draaien geen last. Toch gek hoe bij iedereen anders is hé! 😊 Bij mij is het zitten een hel. Nu groeit het idd heel snel

vorige week

Reactie op Xeon_T

29 weken hier. En heb ook die groeispurt van mijn buik de laatste paar weke ...
Jeetje ja die groeispurt is er zeker 😉

vorige week

Reactie op Mamainjuli

Eigenlijk heh slapen gaat hier echt heel goed. Ik slaap zalig. Met draaien ...
Love that for you!!! Ik slaap echt al heel m'n zwangerschap super slecht 😩

vorige week

Reactie op Decrolise

Love that for you!!! Ik slaap echt al heel m'n zwangerschap super slecht 😩 ...
Oh ocharme. Dat is echt niet fijn en die slaap is zo belangrijk! En is het van de pijn of gewoon niet kunnen in slaap vallen ?

vorige week

Reactie op Mamainjuli

Oh ocharme. Dat is echt niet fijn en die slaap is zo belangrijk! En is het ...
Goh, beetje een combinatie van alles. In ’t begin lag ik vooral wakker omdat ik me zorgen maakte dat er iets fout ging lopen (ik voelde de baby pas echt goed rond 22 weken, wat “laat” is, zeker aangezien ik een achterliggende placenta heb). Het tweede trimester was beter, maar had toen vooral last van veel zweten, moeilijk in slaap geraken. En nu in het derde trimester moet ik niet anders doen dan opstaan om te gaan plassen (vaak zelfs 5x per nacht), en soms geraak ik dan ook amper terug in slaap dus lig ik maar wat te draaien… wetende dat mijn wekker gewoon iedere dag om 6u afloopt omdat ik nog full time werk tot aan mijn 38 w 💀 Gewoon enorm slopend haha pff. Ik heb vanavond een afspraak bij de gynaecoloog voor mijn 32w, ben benieuwd wat ze zal zeggen… maar ze legde er de vorige keer nogal fel de nadruk op dat ik het “zo lang mogelijk moet volhouden om in een gewoon ritme te blijven functioneren” dus ik denk niet dat ze me zal thuiszetten haha

vorige week

Ik ben 31 weken van een tweeling en als ik teveel doe of gewoon al teveel gebukt heb om iets op te rapen heb ik ook echt zo een zware buik. Rust helpt dan goed. Ik zou gewoon echt meer rust nemen en dan ga da gevoel dragelijker worden.

vorige week

Reactie op Decrolise

Goh, beetje een combinatie van alles. In ’t begin lag ik vooral wakker omda ...
Klinkt als hel die nachten ik Neem soms als moeilijk gaat wel iets natuurlijke in om te slapen. Anders zijn je dagen idd de hel. En snap zolang als kan in routine blijven maar niet ten koste van je lichaam hé. Hopelijk zegt ze je mag thuis blijven. Ik duim mee.

vorige week

Reactie op Mamainjuli

Eigenlijk heh slapen gaat hier echt heel goed. Ik slaap zalig. Met draaien ...
Ik slaap ook lekker... moet x per nacht op rond 4-5u. Heb zo een U kussen waar ik inlig en steek nog een extra dun kussen onder mijn buik. Werkt prima. Hoewel ik dat kussen vervloek. Ik mis mijn vriend aan de adere kant 😅

vorige week

Reactie op BabyDriessen

Ik slaap ook lekker... moet x per nacht op rond 4-5u. Heb zo een U kussen w ...
Exact hetzelfde. Hier ook een banaan met korrels in en nog een extra dun kussen voor onder mijn buik. Mijn man mag in de ochtend komen knuffelen dan doe ik de kussens even weg. 😃 Mis hem ook. Die slaapt altijd tegen me en mis dat nu.

vorige week

Reactie op Mamainjuli

Exact hetzelfde. Hier ook een banaan met korrels in en nog een extra dun ku ...
Ja echt he! Hij zei zo... het eerste wat ik verbrand is dat kussen en u granny pants 😆😆😆

vorige week

Reactie op BabyDriessen

Ja echt he! Hij zei zo... het eerste wat ik verbrand is dat kussen en u gra ...
Haha zalig! mijn onderbroek lag in de was en de mijne was het aan bestuderen om dat tot de conclusie te komen het een onderbroek was 😅

vorige week

Bij mij komt en gaat dat echt er zijn dagen dat ik zo oncomfortabel ben, banden en bekkenpijn heb en precies geen plaats meer heb in mijn buik (zoals vandaag) en dan zijn er dagen dat ik amper last heb zoals dit weekend mijn buik is meestal ook groter na zo’n oncomfortabele dagen. Ik ben morgen 30w. Het is best om altijd te bespreken met je gynaecoloog als je je zorgen maakt al is het maar voor eigen gemoedsrust

vorige week

Reactie op Mamainjuli

Haha zalig! mijn onderbroek lag in de was en de mijne was het aan bestudere ...
Geweldig! 😅 tja echt sexy is het ook niet die tenten 😁 maaaaar ohhhh zo comfy. En vriendlief zegt: dat is wat telt momenteel 🥰