7 Reacties
2 dagen geleden
Nog niks 🤷🏻♀️. Af en toe eens een maisstick of korstje brood maar dat is echt meer om te oefenen. We geven nog een fles melk om 12u en 17u.
2 dagen geleden
Reactie op 🤍🥰🫶🏼
Licht getoaste boterham met pindakaas, yoghurtje, zo’n maischipjes
Hoe oud is jouw kindje? Verslikt hij/zij zich dan veel in dat getoast brood? Heb echt een panische angst om dat te geven maar ze is ook zo geïnteresseerd dus zal het toch ooit eens moeten doen 😅
2 dagen geleden
Reactie op AmeliekeB
Hoe oud is jouw kindje? Verslikt hij/zij zich dan veel in dat getoast brood ...
Wordt 5 februari 8 maanden. Heeft nog geen tandjes btw. Ik vond het ook heel eng om te geven maar hij doet dat super goed. Hij zuigt er wat aan en zo komen er kleine stukjes in zijn mondje. Hij sabbelt erop en slikt het gemakkelijk door! Ik had eens ongetoast brood gegeven en dat was een slechter idee want het plakte allemaal aan zijn gehemelte 🫣 Misschien om met een geruster hart te kunnen starten kan je zo’n maisstick geven! Die lossen op in de mond. Hij nam altijd grote beten en nooit in verslikt. Dus als dat goed gaat kan je overgang maken? Hij eet geen volledig stuk brood op hoor. Is meer sabbelen en enkele stukjes die hij echt inslikt. Ze zeggen altijd bij BLW = als ze rood zien - red - let them go ahead (baby’s kokhalzen heel gemakkelijk dus niet perse direct erg!) en blauw gezicht - blue - they need you (dus je moet helpen)
2 dagen geleden
‘S morgens eens een korstje maar voor de rest enkel groente en fruitpap. Ik stoom soms wel lange stukjes mee zodat hij dan na zijn papje zo mag eten van mij.
Op zondag mag hij na zijn fruitpap een halve betterfood koekje. Hij heeft ook nog geen tanden maar hij sabbelt het in stukjes en het gaat heel goed.