8 Reacties
2 dagen geleden
Ik ben ook nog steeds thuis en de muren komen ook op mij af 🫠 Wat mij helpt is inderdaad een regelmatige dagindeling, waarbij ik na het ontbijt naar buiten ga (boodschappen doen, even langs de Zeeman/Action/Kruidvat/..). Tegen dat we terug thuis zijn is het vaak tijd voor een dutje, nadien lunch, en dan weer dutten. In de namiddag rommel ik vaak wat in huis, beetje opruimen en wasjes draaien, alvast het eten beginnen maken.. Ik stuur ook regelmatig voice messages naar vriendinnen, dat helpt ook om het isolement tegen te gaan. Maar ja, het blijft moeilijk met momenten, vind het erg eenzaam op sommige dagen. Ben je trouwens van België? Want dan kan je naar van die speelbabbels van K&G, daar kan je met andere mama's praten :)
2 dagen geleden
Reactie op Mommo
Ik ben ook nog steeds thuis en de muren komen ook op mij af 🫠 Wat mij help ...
Ja ik voel me ook echt eenzaam de laatste tijd. Ik probeer me bezig te houden maar er is ook maar zo veel dat je kan doen. Ben gisteren wel nog is weggeweest met hem en gaan winkelen maar kan dat ook niet dagelijks doen want dan zou al mijn geld op zijn 🫣 En ben van België ja! Heb jij dat al is gedaan? Is dat leuk?
gisteren
Reactie op Sita36
Ik ben ook een thuisblijfmama, maar. Ik mis vooral mezelf. Me-time.. ik ben ...
Snap ik. Ik laat maandelijks mijn nagels doen en dat is het enige moment dat ik voor mezelf heb. Mijn mama werkt 4/5e dus die dag doe ik samen iets met haar en mijn zoontje. De andere dagen is het echt aftellen tot ze de dag vrij heeft 😅 Ik zou ook niet meer weten wie of wat ik ben naast mama zijn. Mijn partner werkt enorm veel en is zelfstandige dus ben praktisch alleenstaande moeder in een relatie 9 van de 10 🫤
gisteren
Reactie op Sita36
Ik ben ook een thuisblijfmama, maar. Ik mis vooral mezelf. Me-time.. ik ben ...
Hier herken ik mezelf helemaal in! Ik vind het zo lastig hulp te vragen en dan ook effectief alleen naar buiten te gaan.
Hierdoor ook zó moe. Geen energie meer. En als ik eens alleen naar de winkel ga ofzo, in de stille auto… denk ik echt: wie ben ik geworden? 😅 Ik mis mezelf zijn. Zo gek hoe heel je identiteit veranderd na een kindje!