9 Reacties

3 dagen geleden

Sprong 5!!! Hier hetzelfde 🥲

2 dagen geleden

Reactie op 🤍🥰🫶🏼

Sprong 5!!! Hier hetzelfde 🥲
Oke gelukkig, wat doen jullie dan?

2 dagen geleden

Ja die sprongen. Hier is niks goed: niet int park, niet op de speelmat, geen wipper, niet al zittend en ondersteund op de mat... als ik geld kreeg voor elke huilbui... i was ritch 🤑🤑 en ohwee als ik uit het zicht ben... reallly drama

2 dagen geleden

Hier ook sprong 5, nachten zijn toch heftiger dan voordien 😬 vorige sprongetjes hadden we eigenlijk geen last van, maar deze..? Amai!

2 dagen geleden

Hier ook zo… welke dag zijn we?😂

2 dagen geleden

Reactie op Jolientje96

Oke gelukkig, wat doen jullie dan?
Proberen mijn geduld niet te verliezen en als het echt blijft duren neem ik hem bij mij in bed en dan is het gemakkelijker om hem telkens te troosten of terug in slaap te krijgen. Hij ligt nog in onze kamer in een bedje wel

11 uur geleden

Jup sprong 5 zoon vecht tegen slaap alsof hij er een prijzen mee gaat winnen en ook lachen maar wel in ogen wrijven en aan zijn oortjes trekken. ‘S nachts ook weer om de 2u voeding vragen. Hij slaat ook als hij in slaap dreigt te vallen hopelijk is de sprong snel voorbij

11 uur geleden

Pfff, hier ook. Eerst sliep hij door tot 6/7u. Nu vraagt hij terug 1 nachtvoeding. Het valt nog wel, maar als je al terug gewoon was om door te slapen, weegt dat wel. Zeker nu ik terug aan het werk ben. 😅 Vechten tegen zijn slaap, doet hij sinds enkele dagen ook enorm. Super moe zijn, maar niet afgeven. Het is een fase. Tijdelijk. Probeer ik mezelf heel de tijd in te fluisteren, haha

10 uur geleden

Ik probeer mezelf vooral voor te houden dat het ook een goed teken is, want dat wil zeggen dat ze goed ontwikkelen 😅 op sommige momenten geeft dat hoop