6 Reacties

4 weken geleden

Ik wil zeker geen commentaar geven enkel informeren. Weet dat deze baby cereals 14gr suiker bevatten per portie melkpapje. Dat staat gelijk aan 3,5 suikerklontjes. Zoals ik al zei geen commentaar, enkel informeren. Als ouder kan je zelf doen met de info wat je wil & beslissen of je dit advies/product wil gaan volgen of aanbieden aan je baby.
Wij gebruiken dit maar doen er maar 1 schepje in en ze is daar wel echt goed mee. Ik geef voor de rest wel borstvoeding

4 weken geleden

Reactie op JamsFamily

Ik wil zeker geen commentaar geven enkel informeren. Weet dat deze baby cer ...
Merci om te laten weten! Is dat ook bij de andere cereals van Nestle? Toevallig idee welke beter zijn en ook vol gevoel geven?

4 weken geleden

Reactie op Elien S.

Merci om te laten weten! Is dat ook bij de andere cereals van Nestle? Toeva ...
Ik vermoed dat Nestle heel wat suikers verwerkt in hun baby producten, helaas. Kan je altijd nagaan op de verpakking welke voedingsstoffen een portie bevat. Geen ervaring met het toevoegen van voeding om een langer verzadigd gevoel te geven. Misschien kan havermout een optie zijn?

4 weken geleden

Johannes broodpitmeel kan misschien ook een optie zijn?
Hier krijgt ze deze in avondfles en slaapt door hiermee . Maar 1,5 schepjes . Zitten enkel van natuurlijke suikers in . Geen toegevoegde gerafineerde suikers dus is toch wel even anders . Zelf in poedermelk dit suiker zelf in borstvoeding baby's hebben ook nog wel suiker nodig dus zou het zeker proberen . De gewone pyama granen dan wel met linde de kant en klare pyamapapjes met smaakjes zijn echt suikerbommen.