10 Reacties

4 dagen geleden

Ik zou misschien eerder de fles van 8u30 laten vallen? Dat zijn er twee kort op elkaar. Hier drinkt hij om 7u en dan pas opnieuw om 10u-10u30. Dan kan je de groentenpap vervroegen en drinkt hij de fles van 12u misschien wel op.

3 dagen geleden

Heeft hij honger tussen de ochtendfles en de groentepap? Mijn zoontje drinkt eigenlijk geen melk meer kort voor of na de voeding sinds hij meer dan 200g fruitpap en groentepap eet. Hij drinkt ‘s morgens en ‘s avonds dan wel flessen van 210ml.

3 dagen geleden

Reactie op Meli_

Heeft hij honger tussen de ochtendfles en de groentepap? Mijn zoontje drink ...
Ik weet het eigenlijk niet zo goed; soms wel, soms niet. Deze middag had hij plusminus 200gr groentepap binnen en was aan het wenen. Als ik hem een flesje gaf, stopte hij met wenen… Hij valt gewoon veel sneller in slaap als ik hem vlak voor zijn dutje een flesje geef, vooral daarom dat ik het nog aanbied

3 dagen geleden

Reactie op MamavanBoas

Ik zou misschien eerder de fles van 8u30 laten vallen? Dat zijn er twee kor ...
Wel, hij valt veel beter in slaap als ik hem een flesje geef. Die van 8u30 is ook vlak voor z’n dutje en aangezien hij ‘s morgens geen 180cc drinkt, ben ik ‘bang’ dat hij niet genoeg heeft. Snap je? Een weekje geleden gaf ik z’n groentepap om 10u30 Maar het misschien inderdaad iets om te proberen!

3 dagen geleden

Ik geef om 12u ongeveer 80ml (gekolfde) melk hij drinkt niet altijd alles op maar vraagt er wel naar. Dus misschien een klein flesje na de groentjes. Wij geven ook geen fles meer tussen 7en 10u45 wanneer hij patatjes eet. Als hij vroeger wakker is en eet krijgt hij wel een fles om 9u

3 dagen geleden

Reactie op LauraV1995

Ik geef om 12u ongeveer 80ml (gekolfde) melk hij drinkt niet altijd alles o ...
Hoeveel drinkt hij ‘s morgens?

3 dagen geleden

Reactie op Itsme2112

Hoeveel drinkt hij ‘s morgens?
Ik geef borstvoeding bij het opstaan maar als hij om 9u een fles vraagt dan drinkt hij meestal 180 op

3 dagen geleden

Ik ‘durf’ die fles van 8u niet te laten vallen… Deze morgen maakte ik 180cc + 6 schepjes en hij liet bijna 100cc staan. Dat is niet ongewoon. Ik ben wat bang dat hij niet genoeg drinkt als ontbijt

11 uur geleden

Ik heb eens gelezen als je bepaalde voedingen wil afbouwen je best gewoon mindert.. dus ipv 120 , 90 geven en zo verder afbouwen 😌

7 uur geleden

Mijn zoontje drinkt tussen 8&9 210 + 7 schepjes , eet tussen 11&12 groentjes (180-220 gr) , 15&16u vandaag 325 gr fruit, en tussen 18&19 u drinkt hij 270 + 9 schepjes ... hij is 6 maanden net geworden maar we doen dit al even zo .. hij komt goed bij (100 gr per week) en de pediater zegt er ook niks van dus zou daar eens informeren als je twijfelt 🥰