17 Reacties

vorige week

😊

vorige week

Wij, maar hadden persoonlijk meer aan de cursus voor de newborns. Je moet wel echt zelf klaar zijn om hem toe te passen en de technieken willen gebruiken. Ik kocht de cursus aan voor 4 maanden maar had het moeilijk met de technieken dus deze niet toegepast 😊

vorige week

Reactie op Emma9876

Wij, maar hadden persoonlijk meer aan de cursus voor de newborns. Je moet w ...
Oh bedoel je mentaal of? Zegt zij ook om ze te laten wenen?

vorige week

Reactie op Emma_X

Oh bedoel je mentaal of? Zegt zij ook om ze te laten wenen?
Ze zegt indd om ze even te laten wenen maar je blijft er zelf bij, of troost ze binnen enkele minuten maar. Vind het zelf niet heeel veel geld zo een cursus, je haalt er altijd wel bepaalde info uit. Dus ben wel blij dat ik ze aankocht, maar pas de technieken persoonlijk niet toe

vorige week

@emma, ik stuurde je een vriendschapsverzoek! Kan ik je dan een privé-bericht sturen?

vorige week

Reactie op Lana2206

@emma, ik stuurde je een vriendschapsverzoek! Kan ik je dan een privé-beric ...
Graag
Ik ben ook niet zo fan van de technieken.. je moet er idd aan zijn. En geloof ook niet echt in slaaptraining vr babys. Maar hier ook slechte slaper! Enkel door te wiegen valt ze in slaap maar vertik het haar te laten wenen.. denk persoonlijk dat dit niet voor veilige hechting zorgt. Maar ieder is daar vrij in en eigen mening
Ik heb hem ook. Ons zoontje sliep tijdens de nacht goed maar overdag was het vreselijk. De cursus aangeschaft en toegepast op 5,5 maanden. Hier hele verandering. Een nieuwe baby. Veel meer rust, veel gelukkiger. Geen dagelijkse huilbuien meer. Hadden we het geweten hadden we er sneller mee gestart!

vorige week

Reactie op LuchtigeHemel412599

Ik ben ook niet zo fan van de technieken.. je moet er idd aan zijn. En gelo ...
Ik moet met haar wandelen in de draagzak dan slaapt ze alleen, elke dag dus 25k-30k stappen 🫠 en in de avond/nacht borstvoeding en ze wordt elke 2u wakker en om 05:30 klaar wakker en ik vertik het ook om haar te laten wenen… voelt niet juist

vorige week

We zijn net gestart met de cursus, met een bang hartje want ons zoontje z'n parcours is niet 't makkelijkste geweest. Slapen was altijd al een issue. Anyway, we zijn nu een paar dagen ver en we merken echt nu al verschil! Hem 's avonds te slapen leggen duurt geen 2u meer, er wordt niet meer gewiegd of gewandeld.. nee, nu leggen we hem gewoon neer en hij vast helemaal zelf in slaap, zonder drama. Bij een volgende kind start ik er veel vroeger mee!

vorige week

Reactie op Marge-91

We zijn net gestart met de cursus, met een bang hartje want ons zoontje z'n ...
Oh ja, je hoeft bijvoorbeeld de technieken niet te gebruiken als je je er niet goed bij voelt ofzo. Doen wij momenteel ook niet. Er zitten wel handige schema's in met wakkertijden enzo die wel écht de moeite waard zijn

vorige week

Ik ben haar boek Slaap baby slaap gaan halen in de bib. Dan nog een online cursus gekocht maar weinig tot beperkte meerwaarde

vorige week

Ik ben persoonlijk wel fan. Je hoeft niet alles toe te passen, maar soms zijn het kleine veranderingen die een groot verschil maken

vorige week

Ik kan hem persoonlijk ook alleen maar aanraden. De adviezen heb ik gelijk al vanaf 16 weken toegepast. De techniek van het ‘gecontroleerd even laten wenen’ met nabijheid hebben we wel pas op latere leeftijd gebruikt toen we het even niet meer trokken. De eerste nacht deed het pijn aan het moederhart maar na 3 nachten zagen wij meteen resultaat en achteraf zo blij dat we het gedaan hebben. Qua hechting denk ik dat het met onze inmiddels 5jarige zeker geen impact heeft gehad… 🤍 Zoals al aangehaald doet iedereen waar hij/zij zich goed bij voelt, maar de impact van een goede nachtrust voor zowel de ouders als het kleintje is ook immens.

6 dagen geleden

Ik heb de cursus gekocht maar uiteindelijk helemaal niet nodig gehad dus zonde van t geld 😅.

5 dagen geleden

Ik had het boek gekocht om gewoon meer te weten te komen over een baby en zijn slaap. Nadien de app ‘Napper’ gedownload (betalend) en da’s een beetje volgens hetzelfde principe als het boek. Die app is voor ons een redding en voorspelt wanneer het volgende dutje is. We doen die dutjes in zijn kamer en het lijkt alsof die app onze baby beter kent als wijzelf 😂😂 echt ne lifesaver