18 Reacties
2 dagen geleden
Geen antwoord op jouw vraag, maar hier hetzelfde. Hij at 140 gram, en nu niets meer... Hij heeft wel redelijk wat last van een verkoudheid, misschien is dat het. We pushen het alleszins niet, ze hebben nog tijd genoeg ☺️
2 dagen geleden
Reactie op SophiaVg92
Geen antwoord op jouw vraag, maar hier hetzelfde. Hij at 140 gram, en nu ni ...
Hier heeft ze ook wel sinds donderdag valse kroep🙄
Dat is waar, ze hebben nog zeker tijd genoeg 😊
2 dagen geleden
Reactie op Kellyspirelli
Hier heeft ze ook wel sinds donderdag valse kroep🙄
Dat is waar, ze hebben ...
Denk dat het misschien wat teveel energie vraagt als ze zich niet goed voelen. We hebben er altijd het raden naar eh 😀.
2 dagen geleden
Mijn zoontje is ook van 12/06 en wil bijna geen melk meer, vast voedsel is veel interessanter 🫣
2 dagen geleden
Reactie op LauraV1995
Mijn zoontje is ook van 12/06 en wil bijna geen melk meer, vast voedsel is ...
Oo dat is het compleet tegenovergestelde🙈
2 dagen geleden
Reactie op Kellyspirelli
Oo dat is het compleet tegenovergestelde🙈
Ja maar ik maak mij wel zorgen dat hij zo niet genoeg vocht binnen krijgt
2 dagen geleden
Reactie op LauraV1995
Oei ja, dat begrijp ik wel!
2 dagen geleden
Reactie op LauraV1995
Mijn zoontje is ook van 12/06 en wil bijna geen melk meer, vast voedsel is ...
Hier ook zo 🙂
2 dagen geleden
Hier ook eentje van 12/06.... ik wijd het aan sprongetje 5 niks is goed 😁 vorige week ook goed ziek geweest... eet amper vaste voeding
2 dagen geleden
Reactie op LauraV1995
Ik deed vandaag wat extra water, dat ik gebruik voor zijn flesjes, in zijn papje!
Mijn pediater stelde ook voor om eventueel wat gemengde kunstvoeding (poeder+water) toe te voegen aan de pap om toch voldoende vocht toe te dienen ☺️
2 dagen geleden
Reactie op Itsme2112
Ik deed vandaag wat extra water, dat ik gebruik voor zijn flesjes, in zijn ...
Hij heeft nu vannacht om de 2u melk gevraagd dus ik ga het toch proberen. Ik moet straks ook naar kind en gezin dus ik hoop dat ze daar ook nog tips kunnen geven
2 dagen geleden
Reactie op LauraV1995
Hij heeft nu vannacht om de 2u melk gevraagd dus ik ga het toch proberen. I ...
Ik had hier een tijdje geleden een topic over gemaakt. Mijn zoontje dronk plots mini beetjes en wilde alleen maar vaste voeding. Probleem heeft na een tweetal weken zichzelf opgelost. Nu drinkt hij weer gewoon zijn flesjes. Er is wel een nachtvoedingen van tussen waardoor hij nu snachts nog 1x komt rond 2u30 ipv twee keer.
2 dagen geleden
Reactie op Itsme2112
Als je wat extra borstvoeding hebt, kan je zeker ook borstvoeding toevoegen ...
Wij doen aan combinatie voeden maar we zijn vorig weekend ook gestart met fruitpap wat hij heel lekker vind en daarna wil hij geen volledige kvfles meer maar na wat er vannacht gaande was heb ik toch de indruk dat zijn melk behoefte niet voldaan is overdag. In normale situaties drinkt hij ‘s nachts maar 1x. Het zal toch wat zoeken zijn terug
2 dagen geleden
Reactie op LauraV1995
Wij doen aan combinatie voeden maar we zijn vorig weekend ook gestart met f ...
Toen wij begonnen met papjes, zowel groenten als fruit, wou hij kort er na ook geen flesje meer drinken. Bij ons hielp het dan om een halfuurtje à een uurtje te wachten na z’n papje
2 dagen geleden
Reactie op LauraV1995
Wij doen aan combinatie voeden maar we zijn vorig weekend ook gestart met f ...
En wat als je een papje met de melk maakt? Een granenpapje ofzo? Ipv de fles dan
2 dagen geleden
Reactie op BabyDriessen
En wat als je een papje met de melk maakt? Een granenpapje ofzo? Ipv de fle ...
Dat is ook wel een optie. Ik denk dat hij vaster voedsel gewoon leuker vindt. Hij moet ook minder overgeven