7 Reacties

4 dagen geleden

Volgens mij heb jij al oefen weeen. Deze blijven qua frequentie en kracht wat hetzelfde maar kunnen serieus pijn doen. Ik had dat bij de eerste 2 kids na 32w en dan vooral snachts omdat je dan wat meer in rust bent.

4 dagen geleden

Reactie op BabyDriessen

Volgens mij heb jij al oefen weeen. Deze blijven qua frequentie en kracht ...
En is dat iets dat tot het einde elke avond gaat blijven duren? 🙈 vind het zo vreselijk pijnlijk.

4 dagen geleden

Reactie op IrisVen97

En is dat iets dat tot het einde elke avond gaat blijven duren? 🙈 vind het ...
Ik had het niet elke dag..maar wel op dagen dat ik niet voldoende rustte... Weet dat het ook voordelen heeft; je baarmoedermond kan weker en zachter worden. Je lichaa is zich ah voorbereiden op de bevalling. Het gaat niet zorgen dat je sneller opening krijgt. Maar je lichaam.is zich al een beetje ah voorbereiden op de bevalling. En ja, daar komt idd wat pijn bij kijken. As je het echt niet trekt zou ik een pijnstiller nemen. Ik ging dan vaak op mijn bal zitten en bewegen

4 dagen geleden

Reactie op BabyDriessen

Ik had het niet elke dag..maar wel op dagen dat ik niet voldoende rustte... ...
Ja ik heb ook de indruk dat wiegen helpt. Ik ga vaak met men armen en hoofd op het keukenaanrecht hangen en wieg men heupen dan heen en weer. Dat lijkt wel te helpen xx

4 dagen geleden

Wat doe je van werk? Kan je voldoende rusten overdag/'s avonds? Die harde buiken zijn meestal te wijten aan onvoldoende rusten. Maar die krampen die je beschrijft klinken eerder als braxton hicks weeën, dus oefenweeën, en dat kan in principe geen kwaad (maar is wel vervelend om ze al zo vroeg en zo regelmatig te hebben). Ik zou voor de zekerheid even naar je vroedvrouw/gynaecoloog bellen 🙂

4 dagen geleden

Ik heb dit ook… Heb geïnformeerd bij mijn vroedvrouw, bij mij persoonlijk is dat omdat ik niet voldoende rust en/of stress meeneem van mijn job. Dus voor mij echt een must om genoeg te rusten na mijn werk, ik voel die krampen ook telkens als ik thuis kom van mijn werk elke avond..

3 dagen geleden

Reactie op Mommo

Wat doe je van werk? Kan je voldoende rusten overdag/'s avonds? Die harde b ...
Ik ben zelfstandige maaar ik zit wel een hele dag achter mijn bureau. Dus eigenlijk rust ik al een hele dag en ook stress ervaar ik niet 🙈