4 Reacties

4 dagen geleden

Mijn zoontje krijgt ook enkel borstvoeding. Hij is inderdaad snel afgeleid tijdens de borstvoeding. Ik heb ook de indruk dat hij niet meer zo snel bijkomt.

4 dagen geleden

Na een bepaalde tijd komen kindjes niet meer zo snel bij, zei onze vroedvrouw. Zolang ze happy is, genoeg plaspampers heeft en niet de hele tijd weent, zou ik me niet te veel zorgen maken.

3 dagen geleden

Onze man is 9 maanden en weegt nog niet eens 6,700kg... Wij hebben hier ook veel schrik, aangezien bij mij hetzelfde is gebeurd... Ze hebben nooit aan de alarmbel getrokken, waardoor ik permanent ben blijven steken op 143cm en 34kg... Wij zijn zo bang... We hebben gisteren eindelijk een doorverwijzing gekregen van KG om verder onderzoek te doen... I feel you... Hier is het echter een énorm persoonlijke trauma, omdat ik er middenin zit en het nooit fatsoenlijk is onderzocht... 😢🙏🏻

3 dagen geleden

Ons zoontje is volgende week 6 maanden en weegt 6,830 kg. Hij krijgt borstvoeding’ ’s nachts en ‘s morgens en sinds kort door de dag borstvoeding aangelengd met kunstvoeding. Hij komt ook niet zo veel bij vind ik.. In het begin kwam hij meer bij. Wat zegt kind en gezin bij jullie?