16 Reacties

2 weken geleden

Wij hebben de maxi cosi emerald en de grootouders hebben mamaloes sef. Beide stoelen zijn vanaf de geboorte tot 150cm. Wij zijn ook overgestapt omdat de maxi cosi gewoon te zwaar werd en we in de opvang de maxi cosi niet mogen achterlaten.
Ik gebruik zelf de maxi cosi nog met isofix in mijn auto. Mijn man rijdt een camionette en daarin is geen isofix. Hij maakt al 7 maanden de maxi cosi vast met de autogordel elke avond als hij de kleine gaat ophalen bij de opvang. Hij heeft zich nu vanop de site van Lidl een autostoel besteld die je kan vastmaken zonder isofix van geboorte tot 18kg. Deze kan ook tegen de rijrichting en lekker onderuitgezakt, eigenlijk net zoals een maxi cosi. Hij gaat deze vanaf volgende week ook gebruiken 😊

2 weken geleden

Wij hebben de vervolg autostoel van onze pebble 360 gekocht dus de pearl en ik denk toch ook binnenkort over te schakelen want mijn zoon zijn voeten zitten tegen de zetel bij de maxi Cosi dus insteken en uithalen is opletten tegenwoordig

2 weken geleden

Ik volg!

Reactie op FlexibeleHemelsblauw756885

Ik gebruik zelf de maxi cosi nog met isofix in mijn auto. Mijn man rijdt ee ...
Welk type stoel is dit?

vorige week

Wij hebben een Osann four 360s van Lidl en gebruiken die al lang. Ik kon niet overweg met de draagbare maxi cosi, ik ben klein en ik heb weinig armspieren 😆

vorige week

Wij zijn nog niet overgeschakeld, maar zal niet lang meer duren denk ik. Wij hebben deze: Bekijk Maxi-Cosi AxissFix i-Size Autostoeltje - 360° draaibaar - Authentic Graphite op: https://www.bol.com/nl/p/maxi-cosi-axissfix-i-size-autostoeltje-360-draaibaar-authentic-graphite/9200000129156867?referrer=socialshare_pdp_iphoneapp

5 dagen geleden

Wij gingen normaal de opvolger kopen van onze maxi Cosi. De pebble pro 360 maar ik vond het absurd duur. En ik kocht de assifix van maxi cosi. Met onderstel isofix erbij. En de maxi cosi met het draaisysteem ga ik verkopen. Mijn zoontje is 7 maand en ik ga binnenkort switchen naar de autostoel.

4 dagen geleden

Ik heb mijn zoontje vandaag voor de eerste keer in de autostoel vervoerd. Ik moet wel een beetje wennen aan hoe recht hij zit. De stoel staat in ligstand maar ik heb redelijk schuine zetels waardoor dit toch redelijk recht komt. Hopelijk is dit wel oké maar volgens site maxi Cosi is het oké voor mijn auto..

4 dagen geleden

We kochten ondertussen de maxi cosi emerald want die was in hoge korting ! Binnenkort eens uitproberen … 😊

4 dagen geleden

Wij hebben sinds vandaag de opvolger van de Maxicosi Pebble. Hebben nu de Pearl die op dezelfde isofix past. Hij zit er goed in en heeft er al een goed dutje in gedaan. 😊

4 dagen geleden

Nog een ander vraagje. Wanneer gaan jullie je kindje naar voor laten zitten in de auto?

4 dagen geleden

Reactie op Baby Laenen

Nog een ander vraagje. Wanneer gaan jullie je kindje naar voor laten zitten ...
Het mag volgens de wet pas vanaf 15m dus pas daarna.

Reactie op LauraV1995

Het mag volgens de wet pas vanaf 15m dus pas daarna.
Het mag vanaf 9 maand voorwaarts reizen in een ECE R44/04-goedgekeurd autostoeltje zodra ze 9kg wegen, ongeveer vanaf 9 maanden. In een I-Size-autostoeltje moet je kind achterwaarts reizen tot ze volgens de wet 15 maanden oud zijn. Bron: www.maxi-cosi.be Conclusie: het hangt dus van je type autostoeltje af 😊.

2 dagen geleden

Reactie op GeïnteresseerdeAlbatros275848

Het mag vanaf 9 maand voorwaarts reizen in een ECE R44/04-goedgekeurd autos ...