13 Reacties

5 dagen geleden

Ik heb hier sinds 28weken ook veel last van. Bij de eerste zwangerschap ook nooit last van gehad. Volgens vroedvrouw niet abnormaal bij een 2de. Alles is al wat meer gerokken en je bent waarschijnlijk actiever dan bij je eerste zwangerschap daar er nu nog eentje rondloopt die jou aandacht ook vraagt. Wanneer ik te veel doe krijg ik ook pijn in mijn bil. Ga sinds deze week naar de kinesist in de hoop dat gerichte oefeningen beterschap brengen.

5 dagen geleden

Jaja heb ik ook! Heb nu prenatale kine voorgeschreven gekregen van de gynae, dus hopelijk helpt het wat 馃槄

5 dagen geleden

Heb hier ook last van! Mijn eerste twee zwangerschappen ook geen last van gehad en nu wel. Gisteren voor de eerste keer naar de Kine geweest, hopelijk helpt het wat

5 dagen geleden

Reactie op GaveFeniks700279

Ik heb hier sinds 28weken ook veel last van. Bij de eerste zwangerschap ook ...
Pff ja zeg dat wel ik zit letterlijk alleen op het werk denk ik thuis geen minuut 馃檮 en ik volg ook kine voor mijn bekken omdat ik ook nog is die bekkeninstabiliteit heb... ik hou dit echt nog maar een maand vol denk ik馃槶 daarna ga ik uitvallen

5 dagen geleden

Reactie op AmeliekeB

Heb hier ook last van! Mijn eerste twee zwangerschappen ook geen last van g ...
Pf hopelijk helpt kine dan, maar zover wil ik dat de tijd snel voorbij gaat en wij ons kindjes gezond in ons armen hebben馃げ馃徎馃グ

5 dagen geleden

Reactie op Decrolise

Jaja heb ik ook! Heb nu prenatale kine voorgeschreven gekregen van de gynae ...
Hopelijk helpt het 馃ス馃げ馃徎

5 dagen geleden

Ik heb enkel dat drukkende gevoel..vorige echo zag de gyn dat ze al goed met het hoofdje lag. Ik weet dat die nog draaien. Maar volgens mij is dat echt het hoofdje.

5 dagen geleden

Reactie op BabyDriessen

Ik heb enkel dat drukkende gevoel..vorige echo zag de gyn dat ze al goed me ...
Hier hetzelfde gyn zei dat hij al in de goeie positie zat, normaal gezien zouden ze niet meer moeten draaien, maar het kan wel idd.. heb dit gehad bij mijn 1 ste en hij lag dan ook nog is een stuit bij de bevalling馃樁

5 dagen geleden

Nu 30 weken en sinds paar dagen serieuze steken in mijn zij. Als ik voel met mijn hand lijkt het net zijn hoofdje mss wel zijn rug geen idee. Vraag mij ook af of dit een soort indalingspijn is.

5 dagen geleden

Reactie op GaveKlip928372

Nu 30 weken en sinds paar dagen serieuze steken in mijn zij. Als ik voel me ...
Ik kom net van bij de gyn. Hoofdje zat al goed gedaald. Ze verwachte niet dat ze nog ging draaien ofzo. Maar steken in de zij was vaak door rug of voetjes die tgn je ribben duwen. Ik zei al: ik ga dat hier niet uitdragen. Maar gyn zei; je baarmoederhals is nog lang 4.28cm... alles ziet er goed uit.

4 dagen geleden

Reactie op BabyDriessen

Ik kom net van bij de gyn. Hoofdje zat al goed gedaald. Ze verwachte niet d ...
Maar goed! Hoofdje zat vorige keer ook goed hopelijk blijft het zoo.. heb die steken vooral als ik wandel heel vervelend

4 dagen geleden

Reactie op BabyDriessen

Ik kom net van bij de gyn. Hoofdje zat al goed gedaald. Ze verwachte niet d ...
Alle goed , hopelijk blijft het zo馃グ

4 dagen geleden

Reactie op GaveKlip928372

Maar goed! Hoofdje zat vorige keer ook goed hopelijk blijft het zoo.. heb d ...
Hier zelfde!!! Wandelen gaat echt moeilijk k voel drukte馃ス