120 Reacties

vorig jaar

Nop 😂 eentje is genoeg

vorig jaar

Ik ben 13 weken en 4 dagen zwanger. 🤭 Deze zwangerschap was niet gepland, maar zeker gewenst. Wij verwachten een klein broertje voor Elora🥰 het was 8 maand vroeger dan gepland😅 hij is ook helemaal gezond. Er zit 13 maand verschil tssn de 2 kids. Uitgerekend 14/07/2025💙

vorig jaar

Mijn partner wil graag nog eentje, niet nu meteen maar bijvoorbeeld als ons dochtertje naar school begint te gaan. Ik dacht ook altijd dat ik er 2 wou maar na een enorm zware zwangerschap, traumatische ziekenhuiservaring bij en na de bevalling, moeilijke genezing na keizersnede én een huilbaby te hebben, twijfel ik toch 😅

vorig jaar

Hier ook aan het denken voor een tweede sinds ik nog maar net bevallen was eigenlijk , ik neem ook geen anticonceptie dus kan elk moment gebeuren🤭

vorig jaar

Idem hier. Wil sowieso een 2e kindje, maar nog niet nu direct 😅 Mijn zus en ik schelen zelf 2 jaar. Mijn lief en zijn zus ook. Ik vind dat zelf ook een leuk leeftijdsverschil, dus wil het graag ook zo voor onze kindjes. Dus rond haar 1e verjaardag ongeveer kunnen we eraan beginnen 🤪 Ik heb zelfs al nagedacht over namen 🙈 En ik weet ook al perfect hoe het geboortekaartje voor de 2e er moet uitzien. Ik heb zelfs al gezocht naar behangpapier voor die 2e babykamer 🤣

vorig jaar

11 jaar tussen hier 😆😆

vorig jaar

Graag een 2e kindje❣️ Nu heeft het bijna 3 jaar geduurd vooraleer ik zwanger was dus hopelijk komt de 2e wat sneller 🥰 ik neem sws geen anticonceptie dus het is spannend ❤️

vorig jaar

Ons hart zegt ja voor een 3e kindje maar verstand zegt nee. Bij de eerst was ik er na een jaar klaar voor maar moeder natuur besliste daar anders over (geen cyclus door bv). Er zit uiteindelijk 3 jaar tussen.

vorig jaar

Ik wil heel graag een tweede.. dacht altijd 2 jaar is een mooi verschil. Nu denk ik max 3 jaar en we zullen wel zien. Dus dan eigenlijk over 1,5jaar terug stoppen met anti conceptie 🙈 ik denk ook al wat verder na over wat als het deze keer niet zo snel lukt of zoals onze eerste zwangerschap een miskraam wordt dan zit je al snel 3 maanden of langer verder.. dus ik denk max over 1,5jaar terug proberen 🙈

vorig jaar

Voor mij is eentje ook genoeg. Heb het toch onderschat en zie mij afgelopen 6 maanden niet doen met een baby én peuter/kleuter. Denk dat ik op het randje van een postnatale depressie heb gezeten door een traumatische bevalling en een heel pittige eerste maanden door verborgen reflux en KMA, mijn emoties waren echt extreem en weet niet of ik dat nog eens kan. Maar zeg nooit nooit natuurlijk, want het gevoel zal natuurlijk wel gaan slijten met de tijd 😊.

vorig jaar

Ik zat na 3 maand al te fantaseren over nr 2. Morris is 16 januari 7 maand en ik ben nu pril zwanger (6weken). Zullen 14 maanden schelen als alles goed gaat

vorig jaar

Ik zou graag eigenlijk onmiddelijk nog eentje willen... Ondanks zware bevalling maar dat is vooral omwille van mijn leeftijd. Ik ben nu 38.5 en ik wil graag voor mijn 40ste nog een tweede. Dokter zei wel te wachten tot juni 2025 dus vanaf dan gaan wij er opnieuw aan beginnen.

vorig jaar

Reactie op Tanya1998

Ik zat na 3 maand al te fantaseren over nr 2. Morris is 16 januari 7 maand ...
Proficiat!

vorig jaar

Reactie op Margogo94

Proficiat!
Merci 😘

vorig jaar

Reactie op Saraxskx

Hier ook aan het denken voor een tweede sinds ik nog maar net bevallen was ...
Ik ook😁

vorig jaar

Reactie op IrisVan91

Ik ook😁
Hier elke maand zwangerschap testen doen in de hoop dat ik toch zwanger ben, toch beetje teleurgesteld als ik geen 2de streepje zie verschijnen🥺 bijmijn eerste was ik direct zwanger geraakt , ik wil graag 2 kindjes die dicht van leeftijd schelen

vorig jaar

Wij willen graag nog 1tje, maar nu nog niet wij denken erover om dit te doen wanneer ons zoontje uit de crèche is en naar school gaat

vorig jaar

Reactie op Tanya1998

Ik zat na 3 maand al te fantaseren over nr 2. Morris is 16 januari 7 maand ...
Proficiat!

vorig jaar

Wij twijfelen voor een vierde kindje, mijn hart zegt sowieso ja, mijn hoofd weet het echt niet. Ik werk niet dus ben 24/7 bij de kids. Ik zie ze oneindig graag maar het is wel vermoeiend om mezelf voor iedereen weg te cijferen 😊

vorig jaar

Ik wil al sinds ze 2 maanden is nog eentje 🫣. Ze is zo’n makkelijk kind (wat natuurlijk bij 2de heel anders kan zijn want geen twee zijn dezelfde). Maar financieel zijn we daar nog niet aan toe. Onze dochter was een verrassing. Dus we wachten nog even 🤪.