10 Reacties

3 weken geleden

Ik koop er gewoon op Vinted. Zolang ze voorzien zijn voor een 5-puntsharnas past het normaal wel 😊

3 weken geleden

Ik gebruik nog steeds die van jollein. 😊

3 weken geleden

Wij hebben een dubbele pericles kinderwagen en gebruiken 2x little dutch voetenzak. Ideaal voor 5punts gordel. €80 voor 2 toen op bol

3 weken geleden

Wij hebben toendertijd de voetenzak van joolz op zn geboortelijst en ook gekregen dus dat was top! Misschien een leuk cadeau om te vragen voor sint/kerst 😉 wel tevreden van die van joolz want hij past er nog steeds in ondanks hij erg groot is.

3 weken geleden

Wij nog Jollein maar is te klein geworden (zoontje is wel groot). Zou deze daarom niet aanraden.

3 weken geleden

Reactie op MarieT

Wij nog Jollein maar is te klein geworden (zoontje is wel groot). Zou deze ...
Hoe groot is jouw zoontje dan? Want ik dacht dat de onze groot was, maar niet dus haha

3 weken geleden

Reactie op Tanya1998

Hoe groot is jouw zoontje dan? Want ik dacht dat de onze groot was, maar ni ...
Geen idee eigenlijk 🙈 Laatste meting was op 1 jaar, nu is hij net 1j5m, morgen kind en gezin. Hoe groot is jullie kindje? Moet wel zeggen dat het zonder schoenen nog net lukt in die jollein, met schoenen moet hij zijn beentjes beetje optrekken. Die zakken zijn ook wel smal onderaan vind ik?

3 weken geleden

Reactie op MarieT

Geen idee eigenlijk 🙈 Laatste meting was op 1 jaar, nu is hij net 1j5m, mo ...
Ik moet dinsdag naar kind en gezin dus kan het ook niet exact zeggen 🙈

3 weken geleden

Wij hebben deze. Was schappelijk van prijs en is lekker groot en warm. Wij hebben joolz geo 3, past er perfect in

2 weken geleden

Reactie op Vanessa 35

Wij hebben deze. Was schappelijk van prijs en is lekker groot en warm. Wij ...
Wij hebben deze ook in het zwart. X2 🤗 zeer tevreden van