9 Reacties
vorige maand
Pediater vertelde ons dat de uurwisseling ook heftig kan zijn voor kindjes + eventueel ziekte.
vorige maand
Yes! We zitten er ook in 🥲. Veel verlatingsangst bij het inslapen. Ervoor kon ze dit heel goed zelfstandig, nu moet er iemand bij haar in de ruimte zijn. Zowel voor dutje als ‘s nachts. Ze wordt ook terug meer wakker ‘s nachts en kan dan ook niet meer zelfstandig in slaap vallen. In bed met haar slapen is bijna onmogelijk, tis een klein aapje die iedereen wakker houdt. We wisselen de nachten af en sturen haar af en toe op logee om bij te tanken… Vermoeiend, ik hoop dat deze fase snel voorbij is 😵💫
vorige maand
Reactie op adrianana
Yes! We zitten er ook in 🥲. Veel verlatingsangst bij het inslapen. Ervoor ...
Inderdaad. Bij elkaar slapen lukt hier ook niet met Morris... Zelf i bed leggen en in de kamer blijven ook geen optie. We moeten hem op ons hebben in de schommelstoel. Best lastig met onze newborn er ook bij 🙈
4 weken geleden
Same here. Elke nacht wakker tussen 3 en 4 en het is soms 1u en afgelopen nacht zelfs 2u wakker. Ik las van dat “aapje tussen de twee in bed”, is hier exact hetzelfde. En op de schommelstoel ook, eventjes tutje en aaien over de rug zit er precies niet meer in. Ik laat het licht (er is ook al een lampje id kamer) in de gang ook branden, geen idee of dat helpt met het veilige gevoel. Want na 1 a 2 u wakker zijn per nacht, denk je dat alle kleine beetjes helpen 😅🙈