8 Reacties

vorige maand

Wij hebben een voetbal/basketbalgoal gekocht van VTech. Hij kijkt ook graag in boekjes en speelg graag met duplo. Dit hebben we dan aan grootouders gevraagd.

vorige maand

Dit staat er op het lijstje van Elora. Ze speelt graag met duplo blokken (volgens de aanbevolen leeftijd is ze te jong, maar ze doet graag en kan het goed) Smartmax is hier ook favoriet. Verder staan er cadeaubonnen voor kleding op Vind het eerder moeilijk om voor haar broertje (bijna 4m) iets zoeken aangezien we alles hebben馃槄

vorige maand

https://www.lijstje.be/MilaMoermans Dit is ons lijstje, heb er echt vanalles opgezet zodat er voldoende keuze is ook qua prijs. Ze gaat ook nog wat kleren krijgen, een auto op afstandsbediening waar ze in kan zitten zoals op de foto (van haar oma voor Sint en kerst samen) en een muziektafel. Verder nog wat kleinigheidjes zoals wat materiaal voor haar keukentje, kleurtjes, kleurboeken. Ik heb gewoon de speelgoedboek van Bol.com er bij genomen en alles wat wel leuk leek voor haar op het lijstje gezet 馃槄 veel familie, dus een lange lijst.

vorige maand

Ik heb er een paar praktische spulletjes opgezet zoals een boekenkastje, speelgoedkastje, tafeltje met stoeltjes, bordjes en bestek... Qua groot speelgoed krijgt ze een keukentje van haar meter en ik denk dat wij zelf de Timio misschien zullen kopen als die nog niet van het lijstje is tegen dan. Sommigel van de afgestreepte cadeautjes heeft ze trouwens al gekregen, en het zeteltje is een groot succes net zoals het tafeltje. Maar Lexi houdt heel veel van kleuren en lezen. Ik kijk trouwens niet per se naar de leeftijd want vaak kunnen ze al vroeger met de dingen spelen. Hier is ons lijstje: https://lijst.link/LexiLijstje

vorige maand

Van Sint-Maarten gekregen: een eerste pop van Corolle met papflesje (krijgt heel veel kusjes en gaat mee in bed), mega bloks uitbreiding (we hadden al een set en is een enorm succes!), magneetpuzzel (ook een succes) en een keukentje (hadden we eigenlijk beter binnen een half jaar gegeven). Duplo is ook hier een succes. Voor kerst krijgt ze de trein van duplo en stapelstenen.

vorige maand

Reactie op Margogo94

Ik heb er een paar praktische spulletjes opgezet zoals een boekenkastje, sp ...
Die duplo doos met dat schaapje en giraf heb ik van een vriendin gekregen en bij ons speelt hij daar nog veel mee.

vorige maand

Reactie op prien

Die duplo doos met dat schaapje en giraf heb ik van een vriendin gekregen e ...
Duplo gaat ook echt lang mee, dus lijkt me sowieso fijn nog voor toekomstige kindjes ook 馃槉

2 weken geleden

Hier heeft hij al een eerste Sinterklaas gehad en een eerste glijbaan van little tykes gekregen. Groot succes. Bij de andere oma en opa wordt het een keukentje omdat we dit in de cr猫che hadden opgemerkt dat hij hier graag bij speelt. Van ons krijgt hij een leertoren die we ook tot tafeltje kunnen ombouwen zo kan hij veilig in de keuken meehelpen. Ma bij kerst ben ik zelf dan weer in de haren aan het wrijven, is zo kort op elkaar.