8 Reacties
MOD
2 dagen geleden
Ik ben minder misselijk dan vorige keer, maar toch ook niet goed genoeg om veel met de dochter bezig te zijn. Hier gaat ze gelukkig ook 3x in de week naar de crèche en op de andere 2 dagen naar de grootouders. Mijn schoonouders wonen ook in de buurt dus in het weekend passen die ook wel al eens gemakkelijk op, zodat ik wat kan rusten nu. 's Avonds doet mijn vriend nu het meeste werk.
Heb je familie of vrienden in de buurt die kunnen helpen? Of je partner?
2 dagen geleden
Reactie op Margogo94
Ik ben minder misselijk dan vorige keer, maar toch ook niet goed genoeg om ...
Awel, ik was ook minder misselijk tot opeens gisteren. Nu ik 9w3 dagen ben is het pas opgekomen. En schoonfamilie heb ik spijtig genoeg niet en beide ouders van mij werken nog voltijds. Mijn vriend doet zijn best, maar onze nachten zijn nog steeds niet super dus ja die is eigenlijk ook gewoon op… heel lastige situatie, want de crèche ligt op 30min van bij ons.
MOD
2 dagen geleden
Reactie op ems1996
Awel, ik was ook minder misselijk tot opeens gisteren. Nu ik 9w3 dagen ben ...
Ja, ik ben vandaag 9w en las daarnet in een van de apps dat 9w de piek is qua misselijkheid - dus dat het deze week inderdaad erger kan worden 😅
Hmm, 30 minuten is wel best ver... Wilde voorstellen of een van de andere ouders in de crèche je kindje misschien kon meenemen maar die wonen waarschijnlijk niet in je buurt...
2 dagen geleden
Mijn gynaecoloog zei ook dat het op 9 weken het ergste is. Ik begin dat stilaan ook wel te merken. Gelukkig niet tot overgeven toe, maar krijg geen hap door mijn keel. Bijgevolg voel ik me dus heel flauw en kan het daardoor ook niet opbrengen om mij op onze dochter te focussen zoals ik het zou willen
2 dagen geleden
Ik ben vanaf navalit naar bonjesta gegaan en na 3 dagen gebruik voelde ik wel dat dit beter werkte dan navalit... Nog steeds misselijk en kotsen maar ik kan wel eten en ervaar minder hoge pieken en dalen in m'n dag. Van navalit kon ik echt beginnen bibberen van mijn suikergehalte dat gekke dingen deed...
2 dagen geleden
Reactie op HarigeEekhoorn
Mijn gynaecoloog zei ook dat het op 9 weken het ergste is. Ik begin dat sti ...
Ok, dit stelt me een beetje gerust. Ik ben nu 9w2d en de misselijkheid en vermoeidheid is echt veel slechter dan de vorige weken (begonnen aan 5w). Ik heb het zelfs op het werk moeten vertellen terwijl ik tot 12w ging wachten, want ik vond geen deftige excuses meer om te verklaren waarom ik zo moe en slecht gezind ben. Ik kijk zo hard uit naar het 2e trimester, als ze zeggen dat de kwaaltjes dan toch iets verbeteren 🤞