Gisterenavond opeens een beide verlamde arm en ook tittelende vingers.
Ik heb een pijnstiller genomen en het ging over zodat ik kon slapen.
Nu begin ik de tinteling terug te voelen in mijn vingers.
Mensen die dit ook al gehad hebben en weten of dit door de zwangerschap kan zijn?
Momenteel 14+2
Hey! Ik ben 16 weken en heb ook kei veel last van een verlamde arm. Als ik mn arm een tijdje niet beweeg heb ik het meeste last. Ik laat dit morgen checken bij de huisarts.
Ik had dit vorige zwangerschap en nu begint het ook terug (15w). Zo min mogelijk met je armen omhoog slapen en niet op je handen liggen zodat er geen druk op komt en de bloeddoorstroming beter is zei de gynaecoloog.
Ik heb hiervan ook last. Overdag tintelende vinger en 's nachts wakker worden van pijn. Naar de dokter geweest en door vochtophoping door de zwangerschap is het carpaaltunnel syndroom. Ik moet slapen met een brace aan en kine volgen hiervoor.
Ja heb ik gehad tijdens vorige zwangerschap… zo vrij mogelijk proberen liggen met armen en handen… maar moeilijk want je hebt niet in de hand wat je tijdens je slaap doet 🤷🏻♀️
Ik heb dit ook! Ik heb dit als ik op mijn rechterzij slaap, maar heb het ook als ik op mijn linkerzij heb geslapen, vannacht nog gehad! Probeer al wat te trainen op het slapen op mijn linkerzijde. Maar ben voorlopig terug op mijn rug gaan liggen, nu het nog kan. Ik ben momenteel 16w6d