5 Reacties
3 dagen geleden
Ik ben bijna 17 weken en ik kamp wel nog is met misselijkheid en kokhalsneigingen...
Super veel onderrugpijn en totaal geen energie 🙈
3 dagen geleden
Ik ben momenteel 16 weken zwanger. De misselijkheid is weg. Wel heb ik nog weinig eetlust en kan ik erg kieskeurig zijn qua eten. Sowieso ook altijd een kleine eter geweest, dus er gaat niet super veel binnen. De vermoeidheid vond ik het heftigste. Die is gelukkig ook al verbeterd, al mag ik de gebroken nachten met een peuter nog steeds niet onderschatten. Verder last van bekkeninstabiliteit sinds het begin van de zwangerschap. Daarvoor ga ik naar de kine. De scherpe kantjes zijn er daardoor gelukkig wat vanaf
Hoe gaat het met jou?
3 dagen geleden
Ik ben vandaag 16 weken zwanger ☺️ sinds 12 weken begon de misselijkheid te minderen en soms piekt die nog even, maar niet meer zo erg als in het eerste trimester. De vermoeidheid valt ook veel beter mee !
Nu merk ik wel dat de bandenpijn aanwezig is en voel ik mijn baarmoeder en buik echt rekken met momenten.
En jij ?
3 dagen geleden
Reactie op LoonyMoony93
Ik ben vandaag 16 weken zwanger ☺️ sinds 12 weken begon de misselijkheid te ...
Oh ja bandenpijn! Die was ik vergeten in mijn lijstje. Hier komt die ook de kop opsteken. Maar vooral bij in of uit bed komen of bij niezen/hoesten