29 Reacties

Ooh fijn om te zien! Ik was al een beetje onzeker. Ik ben 8 weekjes en 3 dagen en heb echt al een buikje. Is het eerste ... Dacht eerst dat dit niet normaal is 🤭🥰

vorige maand

Reactie op AngstlozeVlakte256765

Ooh fijn om te zien! Ik was al een beetje onzeker. Ik ben 8 weekjes en 3 da ...
Ja bij de ene komt het snel en bij de andere iets later.. bij men eerdere kindjes moest ik iets langer wachten 🤭. Zeker niet onzeker zijn, het kan allemaal 💕
Oh hier ook gerust gesteld 😄 10w+2 en net proberen shoppen om een tenue voor ons kerstdagen. Niets paste of viel mooi 🙈 Dikke buik en ook serieus wat zwembandjes helaas 🥲

vorige maand

Reactie op AttenteVuursteen929102

Oh hier ook gerust gesteld 😄 10w+2 en net proberen shoppen om een tenue vo ...
Niet te streng zijn voor jezelf 🥰. #tip: Bij zeeman verkopen ze corrigerend ondergoed dat de zwembandjes vrij goed verstopt 🤭. Mss wel maatje groter nemen zodat het niet te strak zit aan je buik. 😍

vorige maand

12w3d en nog geen buikje. Al mijn kleren passen nog.

Reactie op LarissaLT96

12w3d en nog geen buikje. Al mijn kleren passen nog.
chansaaar 😆

Reactie op Osiris

Niet te streng zijn voor jezelf 🥰. #tip: Bij zeeman verkopen ze corrigeren ...
De buik vind ik zo erg niet. Ik weet hoe het komt 🥰 Maar de vreetbuien hebben dus ook hun sporen nagelaten 😅 Zal wel over gaan, ik zit er niet van in de put maar gewoon wat vervelend om feestelijke kledij te vinden nu 🙈

vorige maand

Reactie op AttenteVuursteen929102

De buik vind ik zo erg niet. Ik weet hoe het komt 🥰 Maar de vreetbuien heb ...
Ja snap ik! Beetje vervelend inderdaad. 😔. Komt goed hè!

vorige maand

Maandag 11 weken (1 ste kindje)

vorige maand

Hier 12 w 3 d , 2de zwangerschap. Pas nog perfect overal in maar heb van mezelf een buikje. Dus je zal alles minder snel zien dan 🙈
Hier 8weken en 3 dagen 🫢

vorige maand

12 weken en 3 dagen zwanger… 🙃

4 weken geleden

12weken 1dag 2de zwangerschap 4 maand na mijn spoedkeizersnee van mijn zoontje dus was nog niet op mijn normaal gewicht.

4 weken geleden

13w3 d (2de zwangerschap)

4 weken geleden

14w 3d ☺️

3 weken geleden

1ste zwangerschap - 14 weken. Heb wel al een buikje van mezelf.

3 weken geleden

13w 1d 🥰🥰
12 weken en 2 dagen 🥰❤️

2 weken geleden

Steeds ‘s ochtends getrokken, ‘s avonds ben je normaal veel ‘dikker’. (2de kindje, een mama waarbij 15kg blijven plakken is 🙈)

2 weken geleden

14 weken 5 dagen 🥰