14 Reacties
vorige week
Ik heb ook last van de schildklier.
Moet deze week opnieuw bloed laten afnemen en mijn medicatie wordt steeds aangepast.
Op een week zal het nu niet komen maar ik zou wel zo snel mogelijk de gyneacoloog nog eens proberen te bellen en als het weer de receptie is zeggen dat het dringend is en je al eerder gebeld hebt.
vorige week
Reactie op GrandiozeVuurvogel499276
Ik heb ook last van de schildklier.
Moet deze week opnieuw bloed laten afne ...
Wat was jou waarde als ik vragen mag? Ik heb er totaal geen ervaring mee. Ja ik zal dan nog maar eens proberen te bellen. Neem momenteel nog niets van medicatie. Heb jij bepaalde symptomen die je daaraan ka linken?
MOD
vorige week
Hey! Ik had dit volgens mij ook bij mijn vorige zwangerschap, en de huisarts had toen naar de endocrinoloog gebeld. Die zei dat het normaal was als je zwanger bent dat die waarden wat stijgen, maar dat die wel vanzelf terug moeten zakken.
Ik heb daar toen niets speciaals voor genomen. Bij de volgende bloedafname waren ze inderdaad weer gewoon normaal 🤷🏻♀️
vorige week
Ik zou via de huisarts rechtstreeks bij een endocrinoloog proberen te geraken. Ik heb zelf een te trage schildklier en ik word ook extra opgevolgd door een endocrinoloog tijdens de zwangerschap. Zij bepalen de dosis die nodig is…
vorige week
Reactie op Osiris
Wat was jou waarde als ik vragen mag? Ik heb er totaal geen ervaring mee. J ...
De laatste keer waren mijn waarden:
Vrij T4 : 17,6
Vrij T3 : 5,08
TSH : 3,31
Deze waren goed.
Ik heb vooral last van vermoeidheid en concentratieproblemen.
Die vermoeidheid kan nu wss ook door de zwangerschap zijn.
Ben nu 16 weken en nog steeds redelijk misselijk , dit kan ook door de schildklier komen.
Daarom opnieuw een bloedafname.
vorige week
Reactie op Osiris
Ahja ok! Dit zijn mijn waarden.
Ik ben ook wel enorm moe! Ben bijna 14 weke ...

Kweet nu zelf niet goed of die waarden goed zijn of niet.
Staan de normaalwaarden er niet bij zoals het zou moeten zijn?
vorige week