31 Reacties

3 dagen geleden

Komt het sowieso via mail? Staat het toevallig niet op MyNexusHealth of CoZo? Belde je al eens naar je gynaecoloog om te vragen of de resultaten al binnen zijn? 10 werkdagen is tot morgen, dus op zich kan het wel nog tot dan duren

3 dagen geleden

Ja, bij UZA kan het lang duren. Bloedafname op 2 januari, resultaat op 13 januari. Je was vermoedelijk dus net bij een nieuwe batch 🙈 Maar dan denk ik wel dat je hem heel binnenkort zal ontvangen 🤞🏻🍀

3 dagen geleden

Reactie op HarigeEekhoorn

Komt het sowieso via mail? Staat het toevallig niet op MyNexusHealth of CoZ ...
Neen, bij UZA komt het via mail. Via cozo of MyNexuz kan je het niet zien.

3 dagen geleden

Komt het sowieso via mail? Staat het toevallig niet op MyNexusHealth of CoZ ...
Cozo kijk ik ook regelmatig na en mijn dossier op de site van ZAS ook.. 🥲. Helaas nog niets.. ik hoop echt op morgen. Gyneacoloog is vandaag telefonisch niet bereikbaar. Wil haar ook niet te snel lastig vallen.. zal nog maar wat geduld hebben zeker 🙈.

3 dagen geleden

Reactie op Margogo94

Neen, bij UZA komt het via mail. Via cozo of MyNexuz kan je het niet zien.
Ah oké! Straf dat dat toch allemaal zo anders werkt he 😅

3 dagen geleden

Reactie op Margogo94

Ja, bij UZA kan het lang duren. Bloedafname op 2 januari, resultaat op 13 ...
Oooh spannend! Ik hoop het echt 🥰. Dus vooral mijn mail in de gaten houden, bedankt voor de tip 🤩👍🏼.

3 dagen geleden

Ah oké! Straf dat dat toch allemaal zo anders werkt he 😅
Ja, als de bloedresultaten al toch op Cozo of Mynexuz komen, dan kan je de resultaten van de NIPT niet zien, daarvoor verwijzen ze naar de communicatie die je via mail krijgt 😅

3 dagen geleden

Reactie op Osiris

Oooh spannend! Ik hoop het echt 🥰. Dus vooral mijn mail in de gaten houden ...
Yes, aan Cozo of Mynexuz heb je niet veel, want de resultaten van de NIPT en geslacht delen ze alleen mee via de mail. Het is ook maar 1 document, dus je hoeft niet te wachten op een 2e. Als je het geslacht dus zelf nog niet wil weten (ivm een gender reveal) best het document in bijlage NIET openen.

3 dagen geleden

Reactie op Margogo94

Yes, aan Cozo of Mynexuz heb je niet veel, want de resultaten van de NIPT e ...
Ok spannend! Ja we weten al 70 procent zeker dat het een jongetje zal zijn, ma wil het toch nog eens op papier zien staan 🙈. En hopelijk is ook alles gewoon in orde 🙏🏼🥰.

3 dagen geleden

Ik hoop dat je snel het resultaat mag te weten komen! Ik duim alvast mee 🥰 ik ben in Herentals geweest en had mijn resultaat na 6 dagen! Gek hoe het overal zo verschilt

3 dagen geleden

Reactie op Osiris

Ok spannend! Ja we weten al 70 procent zeker dat het een jongetje zal zijn, ...
Snap ik! Wij konden ook al duidelijk op de echo zien dat het een jongetje was, maar wou het pas 100% geloven als de NIPT hetzelfde zei 🤣

3 dagen geleden

Reactie op DuurzameOceaan900619

Ik hoop dat je snel het resultaat mag te weten komen! Ik duim alvast mee 🥰 ...
Dankuwel! Lief! 🥰 Ja het scheelt echt enorm. Oh na 6 dagen al! Dat is echt wel super snel! 🤩

3 dagen geleden

Reactie op Margogo94

Snap ik! Wij konden ook al duidelijk op de echo zien dat het een jongetje w ...
Ja echt hè 🙈. Hier ook zo! Mijn gevoel zegt ook wel jongen, (derde ondertussen 😅🤣) maar wil het toch echt zwart op wit zien staan 🤭
Heb je ondertussen de uitslag al? Wij hebben 14 januari onze niptest gehad en ook nog geen resultaat (UZA).

2 dagen geleden

Reactie op RustigeWaterlelie337914

Heb je ondertussen de uitslag al? Wij hebben 14 januari onze niptest gehad ...
Nee nog niet.. ik kijk elk uur mijn mail na. Hopelijk morgen… 🙏🏼😁. Hoop jullie ook snel!

2 dagen geleden

Wat vreemd, ik heb ook op dinsdag 13 januari in de namiddag mijn NIPT laten doen (in ZAS en het wordt getest in UZA) en ik had vorige donderdag de 22ste de e-mail in de bus.. Misschien toch eens bellen?

Reactie op MoedigeWolf979609

Wat vreemd, ik heb ook op dinsdag 13 januari in de namiddag mijn NIPT laten ...
Welk ZAS was dat?

2 dagen geleden

Reactie op MoedigeWolf979609

Wat vreemd, ik heb ook op dinsdag 13 januari in de namiddag mijn NIPT laten ...
Ooh ok 😳, dat is inderdaad vreemd! Bij jullie ging het dan nog vrij ‘snel’. Ja vandaag ga ik inderdaad eens bellen dan 🙈

2 dagen geleden

Vanmorgen eindelijk resultaat binnengekregen. Twee volle weken op moeten wachten. 🙈. 3de jongetje voor ons. 🩵

2 dagen geleden

Reactie op Osiris

Vanmorgen eindelijk resultaat binnengekregen. Twee volle weken op moeten wa ...
Fijn dat het toch goed aangekomen is! Proficiat met jullie derde zoontje 😊