Dinsdag 13 januari ben ik bij de gyneacoloog geweest voor echo en NIPT test.
Ik ben al zo geduldig geweest, maar de laatste dagen heb ik het zo moeilijk met wachten op mijn resultaten… 🥲. Ik check constant mijn mail, maar tot hiertoe nog niets ontvangen.. bloed is naar labo van uza Antwerpen. Nog mensen die lang hebben moeten wachten?
Komt het sowieso via mail? Staat het toevallig niet op MyNexusHealth of CoZo? Belde je al eens naar je gynaecoloog om te vragen of de resultaten al binnen zijn?
10 werkdagen is tot morgen, dus op zich kan het wel nog tot dan duren
Ja, bij UZA kan het lang duren.
Bloedafname op 2 januari, resultaat op 13 januari. Je was vermoedelijk dus net bij een nieuwe batch 🙈
Maar dan denk ik wel dat je hem heel binnenkort zal ontvangen 🤞🏻🍀
Komt het sowieso via mail? Staat het toevallig niet op MyNexusHealth of CoZ ...
Cozo kijk ik ook regelmatig na en mijn dossier op de site van ZAS ook.. 🥲. Helaas nog niets.. ik hoop echt op morgen. Gyneacoloog is vandaag telefonisch niet bereikbaar. Wil haar ook niet te snel lastig vallen.. zal nog maar wat geduld hebben zeker 🙈.
Ah oké! Straf dat dat toch allemaal zo anders werkt he 😅
Ja, als de bloedresultaten al toch op Cozo of Mynexuz komen, dan kan je de resultaten van de NIPT niet zien, daarvoor verwijzen ze naar de communicatie die je via mail krijgt 😅
Oooh spannend! Ik hoop het echt 🥰. Dus vooral mijn mail in de gaten houden ...
Yes, aan Cozo of Mynexuz heb je niet veel, want de resultaten van de NIPT en geslacht delen ze alleen mee via de mail.
Het is ook maar 1 document, dus je hoeft niet te wachten op een 2e. Als je het geslacht dus zelf nog niet wil weten (ivm een gender reveal) best het document in bijlage NIET openen.
Yes, aan Cozo of Mynexuz heb je niet veel, want de resultaten van de NIPT e ...
Ok spannend! Ja we weten al 70 procent zeker dat het een jongetje zal zijn, ma wil het toch nog eens op papier zien staan 🙈. En hopelijk is ook alles gewoon in orde 🙏🏼🥰.
Ik hoop dat je snel het resultaat mag te weten komen! Ik duim alvast mee 🥰 ik ben in Herentals geweest en had mijn resultaat na 6 dagen! Gek hoe het overal zo verschilt
Wat vreemd, ik heb ook op dinsdag 13 januari in de namiddag mijn NIPT laten doen (in ZAS en het wordt getest in UZA) en ik had vorige donderdag de 22ste de e-mail in de bus.. Misschien toch eens bellen?