5 Reacties

Wat vervelend 馃槚 Ik heb geen bloedverlies gehad maar volg even mee. Ik ben een serieuze doemdenker en wacht ook op mijn echo eind deze maand. 馃馃徏
Ik vind het ook heel moeilijk om er allemaal rustig onder te blijven. Ik heb eind volgende week mijn 8 weken echo. Maar ik merk dat ik de dagen echt aan het aftellen ben. Ik heb dan ook nog een weekje verlof, dus weinig afleiding op het moment!

Reactie op OntspannenSneeuwvlok893477

Ik vind het ook heel moeilijk om er allemaal rustig onder te blijven. Ik he ...
Ja ik zit al sinds 21/11 thuis omdat ik omwille van verschillende risico鈥檚 direct moet stoppen met werken. Mijn hoofd heeft dus 24/7 tijd om te doemdenken..

18 uur geleden

Ik heb een tijdje 1 mqal per dag licht roze afscheiding gehad. Dan bruine slijmpjes en 1 malig een klein donkerrood propje. Bij controle gyneacoloog zag ik de klein lekker waaien toen het de camera op zich kreeg. Voor niks stress dus (ben nu 9 weken). Het was dus gewoon de baarmoederhals. De raad die ze mij geven was als het er niet uit stroomd en je hebt geen pijn, je geen zorgen maken. Ik ben bvb wel progesteron beginnen innemen (voorschrift via mail gekregen van de gyneacoloog), maar meer kunnen zij ook niet doen. Dus ik zou u optrekken aan de positieve verhalen, want iedere zwangerschap is anders. Bruin bloed is ook oud bloed en uw kindje is zich nu ook nog lekker aan het innestellen in uw buik ;)

Reactie op ZwoeleMist884270

Ik heb een tijdje 1 mqal per dag licht roze afscheiding gehad. Dan bruine s ...
Oke deze raad komt wel binnen bij mij, dankjewel hiervoor ! Echt 馃槍