87 Reacties

4 weken geleden

Hoi, ik ben 25 jaar en ik ben ook 5w4d zwanger, en ik woon in Sint-Niklaas.🥰

4 weken geleden

Ik ben 26 jaar, ben 5w3 dagen ver. Heb al 2 kindjes ❤️

4 weken geleden

Ik ben 28 jaar en 5w 6d , 2de kindje nu.

4 weken geleden

Ik ben 31 jaar, 5 weken 1 dag, na een vroeg zwangerschapsverlies in augustus en woon in Antwerpen :)

4 weken geleden

Reactie op jolien990302

Ik ben 26 jaar, ben 5w3 dagen ver. Heb al 2 kindjes ❤️
Ben van regio Mechelen

4 weken geleden

39 jaar, 6 w 6 d en van Antwerpen 😉
Ik ben 28 jaar, 6w1d zwanger en ik ben van Heusden-Zolder

4 weken geleden

Hier 37☺️ Ik kan niet zo goed zeggen hoever ik precies ben denk dat ik het deze vrijdag pas weet, eerste afspraak was er niet veel te zien. Regio Antwerpen, groetjes 👋

4 weken geleden

Ik ben 39j, eerste zwangerschap nu net 6w ver en ik woon in Wevelgem 😊

4 weken geleden

Inderdaad een leuke vraag! Dat vroeg ik me ook al af 😄 Ik ben 31 jaar, vandaag 7 weken zwanger van mijn 1ste kindje en woon nu in Mol

4 weken geleden

28, Puurs - Antwerpen , 5 weken op de kop.

4 weken geleden

Ik ben 34, mama van 3 gezonde kindjes, 1 sterretje en nu iets voorbij de 5weken zwanger. Ik ben van Oost-Vlaanderen

4 weken geleden

Ik word dit jaar nog 29 en ben 5w en 3d zwanger van ons tweede kindje. We wonen in het Waasland 😊

4 weken geleden

Spannend allemaal! 🥰

3 weken geleden

31 jaar, mama van een dochter van 3 en 2 vroege miskramen gehad. Nu 5w4d, regio Antwerpen 😊

3 weken geleden

Hoi, ik ben 31 jaar en ben 5w2dagen ver. Ik woon in het Gentse 😊

3 weken geleden

Ik ben 28, een pittig IVF-PGT traject ( genetische testen op embryo’s om ons borstkankergen niet door te geven)… 5/11 terugplaatsing gehad van cryo embryo… Nu positieve test en dus hopelijk 3w+3d Ik kom uit Moorslede (West Vlaanderen)

3 weken geleden

Reactie op Beertje_PGT

Ik ben 28, een pittig IVF-PGT traject ( genetische testen op embryo’s om on ...
Oh wat heftig 😞 ik duim heel hard voor een mooie zwangerschap en een gezond kindje ! ❤️

3 weken geleden

26 jaar, 5 weken zwanger van eerste kindje, regio Halle

3 weken geleden

39 jaar, 2 tienerdochters en 1 plusdochtertje van 2 jaar. En nu bijna 6 weken zwanger van mijne nieuwe vriend. Regio Hasselt