32 Reacties
2 weken geleden
Reactie op Tiffany1997
Puur uit nieuwsgierigheid 😆

Het ligt misschien aan mij, ik ben geen expert, maar ik denk dat het op deze echofoto moeilijk tot niet te zien is. Ik zie het desbetreffende streepje niet (of ik denk dat het deel uitmaakt van het beentje 🤭). Misschien iemand anders wel? Of heb je een betere foto?
2 weken geleden
Reactie op OnvergetelijkePaddestoel249656
Het ligt misschien aan mij, ik ben geen expert, maar ik denk dat het op dez ...
De enige andere 😆

2 weken geleden
Zet je niet te veel vast op wat de nub theorie zegt. Zowel Ramzi theorie als nub theorie als scull theorie geprobeerd. Al mijn echo’s in chat gpt gezet. Hij was er zeker van dat het een jongen was. Ik zelf was dat ook al heel mijn zwangerschap. Is het een meisje volgens de nipt. Leuke theorieën maar zet er je niet op vast want het klopt niet. Je hebt 50% kans dat het klopt 😅
vorige week
Wij gingen voor de 12 weken (op 13weken) echo maar ik bleek eigenlijk al 14 weken te zijn. De echografist vroeg of we het geslacht al wilden weten en we schrokken dat dit al kon. Zij zei dat aan de hand van de nub theorie ze het kon zeggen met 80% zekerheid. Een jongetje dacht ze, eind volgende week hebben we de uitslag van de nipt en hopen eerst en vooral dat alles oke zal zijn en dan zullen we dus ook met zekerheid het geslacht weten. Ben benieuwd of het juist zal zijn! Ik was er wel van geschrokken dat de echografist zei dat die nub theorie dus wel “redelijk” betrouwbaar is! Ik probeer er allemaal niet teveel mee bezig te zijn, maar ik dacht dat dit een fabeltje was zoals de Ramzi theorie of de Chinese kalender.