5 Reacties

13 uur geleden

Ik ben ook 8 weken en 2 dagen zwanger vandaag 😊 we lopen gelijk… ik heb die steken ook af en toe, vooral bij drukverhoging inderdaad zoals niezen, hoesten, lachen of net uit bed komen. Ik denk dat het echt heel normaal is en zolang je geen hevige krampen hebt, je je geen zorgen hoeft te maken!
Ik heb nu ongeveer 2 weken ook krampen nu en dan. Ook bij het niezen of na een 'hoogtepunt'. Heb ook op internet gelezen dat dit je darmen kunnen zijn door het hoge progesteron in je bloed. Ik heb dit aan mijn huisarts gezegd, die zei dat ik mij geen zorgen moest maken zolang ik geen bloed erbij verloor. En het korte dragelijke krampen zijn. Er gebeurt vanalles in ons buik, dus is de kans groot dat we vanalles voelen 😄

Reactie op AttenteVuursteen929102

Ik heb nu ongeveer 2 weken ook krampen nu en dan. Ook bij het niezen of na ...
(Ik ben 8w+1)

13 uur geleden

Reactie op AttenteVuursteen929102

Ik heb nu ongeveer 2 weken ook krampen nu en dan. Ook bij het niezen of na ...
Ja klopt. En mijn verstand zegt ook dat het dit allemaal zou zijn en normaal is deze periode. Maar uiteindelijk begin je gewoon super hard te twijfelen en heb je geen idee meer wat 'normaal' is. Bij mijn 2 miskramen heb ik ook niets gemerkt. Zeker eerste keer niet, dat was bij echo dat ze zagen dat er geen hartje klopte en de 2de keer had ik bruinverlies waarvan ze zeiden dat het geen kwaad kon maar bij controle was het hartje ook gestopt... Dus ik ben deze keer super gefocust op alles en dat is zeker geen meerwaarde 🤣

Reactie op Faith1987

Ja klopt. En mijn verstand zegt ook dat het dit allemaal zou zijn en normaa ...
Ik heb in juli ook een vroeg miskraam gehad en had bijna geen symptomen. Dus deze krampjes stellen mij net gerust, dat mijn progesteron nog hoog genoeg is, dat ik bandenpijn krijg of dat mijn baarmoeder groeit. Maar ik begrijp je bezorgdheid, ik verwacht nog altijd bloed als ik naar toilet ga. (tot nu toe geen bloedverlies nogtans 😅)