22 Reacties

vorige week

Hey iedereen! Ik ben Margo, momenteel 31 jaar. Mijn vriend heet Niels (30 jaar). Ik ben momenteel zwanger van ons 2e kindje. We hebben al een dochtertje, Lexi, geboren op 20 juni 2024. Deze keer wordt het een zoontje. De uitgerekende datum is 9 juli, dus hij komt vlak nadat zijn grote zus 2 jaar wordt. Ik ben, net zoals Jaleesa, moderator, zowel op het algemene forum als voor deze geboorteclub. Je mag me dus zeker aanspreken als je met iets zit. 😊
Hey iedereen, Ik ben Katrijn, uitgerekend voor 8 juli. Getrouwd met mijn beste vriend. Zwanger na een sterrenkindje. Ik ben van regio Brugge en thuisgezet sinds het begin van de zwangerschap owv risico's op het werk. Als iemand leuke bezigheden weet, soms is heg lastig om de dag gevuld te krijgen.

vorige week

Hey allemaal Ik ben Mart, 29 jaar oud. Ik heb een dochtertje Livia die geboren is op 6/6/2024 en ons dochtertje nu is uitgerekend op 6/7/2026. Ik ben samen met mijn jeugdliefde Josué die van Afrikaanse afkomst is. Wat nog leuk is om te weten dat Margo en ik elkaar al een beetje kennen want we zaten ook al in elkaars geboorteclub toen we zwanger waren van ons eerste kindje. 🥰

vorige week

Hallo! Ik ben Shauni, 32, samen met Enzo en reeds mama van een dochtertje Louelle🥰 Zij werd geboren na een slopende inleiding op exact 40 weken op 12/2/2024. Ik had toen zwangerschapsdiabetes en mocht niet overtijd gaan van de gynaecoloog, ondanks zij slechts 2,780kg woog. Nu ben ik zwanger van een jongentje, uitgerekend op 19/07 ☀️ Nu hoop ik dat ik die diabetes kan vermijden en dat ik een vlottere bevalling heb haha!

vorige week

Hallo! Ik ben Enya, 29 jaar oud. Ik ben 12 jaar samen met mijn man, waarvan 4 jaar getrouwd. We hebben al een dochtertje, Oona. Zij werd geboren op 3 oktober 2024 op 40w5d en was dus eigenlijk uitgerekend voor eind september. Deze keer verwachten we een zoontje en ben ik uitgerekend voor 9 juli 2026 😊
Ik ben Lotte 24 jaar en verloofd met de liefste man. Verwachten ons 1 ste kindje op 14 Juli.

vorige week

Ik ben Zainab, getrouwd en ben uitgerekend voor 31/7 en heb een dochter van 11 maanden. ❤️

vorige week

Hoi iedereen, Ik ben Melissa, 27 jaar en al 11,5 jaar samen met mijn vriend Ruben (30 jaar). We hebben een zoontje Arthur, geboren 14 januari 2025. Momenteel zwanger van nummertje 2. Ik ben uitgerekend voor 31 juli. Wat het wordt weten we nog niet. We hopen dat de gynaecoloog ons volgende week maandag al een hint zal geven naar het geslacht 🤭 en anders zal het wachten zijn tot de resultaten van de nipt.

vorige week

Hi iedereen! Ik ben Kato en mijn vriend/verloofde is Jarno. Wij verwachten ons 1e kindje op 19juli ☺️☺️

vorige week

Dag allemaal, Ik heet Annelies, 32 jaar en verloofd met Bert. Ik heb al een zoontje Léon van 3 jaar, een sterrenkindje Colette die we helaas vorig jaar hebben moeten afgeven aan 22 weken zwangerschap, en nu terug zwanger van een meisje die we hopelijk in ons armen mogen sluiten op 01/07.

Reactie op ummsayfullah

Ik ben Zainab, getrouwd en ben uitgerekend voor 31/7 en heb een dochter van ...
Salaam van waar ben je ik van Antwerpen zou Mischien wel leuk zijn om dingen samen te doen als de baby er is of er voor al ?

vorige week

Hoi allemaal, Mijn naam is Larissa en ben getrouwd met Lawrence (zijn beiden 29jr). Ik ben zwanger van ons eerste kindje (dochtertje) en ben uitgerekend voor 2 juli. Heel spannend allemaal! 🩷

vorige week

Dina, 28j, getrouwd. Uitgerekend voor 3/7. Mama van Nori zoontje van bijna 3 en Lena mijn sterrenkindje die maar 5 dagen oud werd.

vorige week

Reactie op BetoverendeVuurvogel028994

Salaam van waar ben je ik van Antwerpen zou Mischien wel leuk zijn om ding ...
Wa aleykum salaam, stuur me maar een berichtje dan kunnen we daar verder praten! ☺️❤️

vorige week

Hallo allemaal, Ik ben Kimberly 35j en al 19j gelukkig samen met mijn partner. Samen hebben we 3 kindjes en ben ik 16weken zwanger van onze kers op de taart (tweeling). Onze andere kindjes zijn 8j💙 7j✨️(miskraam) 6j🩷 13maand🩷 en mijn uitgetekende datum nu is 7juli maar dat zal vroeger worden van 2 denk ik toch 😃 Wij zijn van Oost-Vlaanderen

vorige week

Hoi iedereen, Ik ben Sarah, 39j en uitgerekend voor 7 juli. Na een kinderloos huwelijk ben ik 3j geleden de liefde van mijn leven Jordy tegengekomen. Hij heeft al een schat van een dochtertje van 8j uit een eerdere relatie. En samen verwachten we deze zomer een tweede meisje. Nooit gedacht dat ik ooit nog mama zou (kunnen) worden, dus dat maakt het extra speciaal ♥️ Ook voor mijn mama trouwens die haar droom om oma te worden al lang had opgeborgen 😅

vorige week

Hey allemaal, Ik ben Keya en samen met Gilles. uitgerekend voor 18/07 van ons eerste kindje! We weten momenteel nog niet wat het zal worden aangezien ik mijn NIPT test opnieuw moet laten afnemen. We zijn van Laakdal!

vorige week

Ik ben Charlotte, al 15 jaar samen met mijn man. Ondertussen anderhalf jaar getrouwd. We hebben al een zoontje van 3 jaar(bijna 4 , in april) We zijn eind 2024 ons 2de kindje verloren, missed abortion op 12+5. Nu 15+ weken zwanger. Uitgerekend voor 15 juli 🌈

6 dagen geleden

Hey, hier Charlotte uitgerekend voor 8 juli afkomstig van Bredene. Tope me je cream van ne vent. Die me zoon erbij neemt gelijk of het van hem is eentje van 12 jaar.

5 dagen geleden

Hallo iedereen, ik ben sofie, 38jaar en woon ik Genk/Bokrijk. Bewust alleenstaande mama en zwanger van mijn eerste kindje🩷 Uitgerekend 24 juli ☀️