21 Reacties
6 dagen geleden
Bij mijn eerste zwangerschap was het rond 14 weken, achterliggende placenta
Nu ben ik de 16 weken gepasseerd en nog niets gevoeld, of ik denk altijd dat het mijn darmen zijn
6 dagen geleden
Reactie op Cialo
Ik voel geregeld plopjes in m’n buik en dacht dat het nog te vroeg was om d ...
Ik dus op mij 13 weken en dacht ook dat het te vroeg was
5 dagen geleden
Reactie op Margogo94
Bij mijn eerste zwangerschap was het met 17 weken (voorliggende placenta)
N ...
Echt zot met een voorliggende placenta. Ik heb deze ook en bij men eerste was dit later rond 20 weken dan ik en nu net geen 17w en voel nog niets 😂🙈 zal niet lang meer duren, mag ik hopen! 🤞🏻
5 dagen geleden
Reactie op Margogo94
Bij mijn eerste zwangerschap was het met 17 weken (voorliggende placenta)
N ...
Hoe voelt dat geschuif of gedraai? 😁 ik merkte deze morgen wel iets toen ik in bed lag, maar geen idee of het daadwerkelijk is, misschien dat ik iets te hard hoop om ze te voelen 😅
4 dagen geleden
Reactie op Margogo94
Goh, moeilijk te omschrijven 😬 Echt alsof er iets langs de binnenkant van ...
Haha het klinkt bijna creepy 😂 kan ook al niet meer wachten tot wanneer ik hem kan voelen! Heeeeel benieuwd!!
4 dagen geleden
Reactie op AvontuurlijkeFakkel487331
Haha het klinkt bijna creepy 😂 kan ook al niet meer wachten tot wanneer ik ...
Ik herken het! Voelt aan als zachte, rollende bewegingen. Eens je ‘t voelt, ondervindt je direct dat het geen darmbewegingen zijn. 😉
3 dagen geleden
Hoe vroeg kun je dat voelen, ik denk dat ik gisteren avond iets gevoeld heb maar ik ben niet zeker. Het voelde wel anders aan dan anders als je snapt wat ik bedoel. Ik ben bijna 14w.
3 dagen geleden
Ik ben morgen 16 weken en vanaf deze nacht beginnen voelen als ik op mijn zij lig, kleine klopjes op vrijwel dezelfde plaats. Ik heb een voorliggende placenta maar voel het aan de zijkant bewegen
3 dagen geleden
Reactie op Noukie199401
Hoe vroeg kun je dat voelen, ik denk dat ik gisteren avond iets gevoeld heb ...
Ik voel een soort visje of bubbeltjes in mijn onderbuik dat is blijkbaar als je baby beweegt. Ik ben 13w+3
2 dagen geleden
Reactie op GezelligeKlaver905342
Ik ben 16w+5, nog niets gevoeld
Ik ook niet.. en dat maakt me bang. Ook achterliggende placenta.