14 Reacties

2 dagen geleden

Bellen naar de gynaecoloog/materniteit?

2 dagen geleden

Reactie op Margogo94

Bellen naar de gynaecoloog/materniteit?
Kan ik helaas morgen pas naar bellen, ik had gehoopt dat iemand mij kon geruststellen of aanmoedigen naar de spoed te gaan 😅

2 dagen geleden

Als je niet zeker bent, dan zou ik gewoon naar spoed gaan, dan heb je ook de zekerheid dat het wel of niet zo is, hoe ver ben je op dit moment?

2 dagen geleden

Hey Ik heb die angst ook meegemaakt, ik had geen schouderpijn maar wel eierstokpijn en dat was al van het begin wanneer ik zwanger werd. Daarna 2 X bloedverlies met de laatste een sliertje bloed zelfs. Mijn test was ik ook minder positief dan ervoor, ik ben toch naar spoed geweest en alles bleek gewoon normaal te zijn, nu is er wel een cyste van 5cm op mijn eierstok (kan blijkbaar geen kwaad) en dat kan dus de oorzaak zijn geweest. Ik zou naar spoed gaan als je u echt zorgen maakt, ik heb echt 3 weken met de angst van buitenbaarmoederlijk geleefd en ik werd er echt depri van, dus doe waar jij je nu het beste bij voelt!

2 dagen geleden

Reactie op Tiffany1997

Als je niet zeker bent, dan zou ik gewoon naar spoed gaan, dan heb je ook d ...
Ongeveer 5 weken. Mijn eerste echo staat gepland voor 22 december. Helaas heb ik geen rijbewijs, dus ik wil zeker weten dat ik nu naar spoed moet voordat ik mijn vriend van werk bel 😅

2 dagen geleden

Ik heb een buitenbaarmoederlijke gehad en voelde niets.. maar moest ik 3u later geweest zijn was ik er niet meer omdat ik aan het "leeg" bloeden was dus ik zou mijn lichaam dankbaar zijn moest ik pijn gehad hebben en toch voor het zekerste kunnen gaan hebben

2 dagen geleden

Reactie op Jojox2

Ongeveer 5 weken. Mijn eerste echo staat gepland voor 22 december. Helaas h ...
Zeker ben je nooit tot een echo die dat uitsluit uiteraard

2 dagen geleden

Reactie op ems1996

Hey Ik heb die angst ook meegemaakt, ik had geen schouderpijn maar wel ei ...
Bedankt voor je reactie en ervaring te delen! ❤️ Ik heb in het verleden ook vaak last gehad van cysten, zou dat ook de pijn in mijn schouder kunnen veroorzaken? Ik wil geen last zijn bij de spoed (als er misschien niks is) terwijl er mensen zijn die iets ernstigs hebben 🫣 Vooral omdat ik vandaag geen klachten heb gehad.

2 dagen geleden

Reactie op Jennifer2610

Ik heb een buitenbaarmoederlijke gehad en voelde niets.. maar moest ik 3u l ...
Wat akelig! Hopelijk gaat het nu een beetje beter met u ❤️

2 dagen geleden

Reactie op Jojox2

Wat akelig! Hopelijk gaat het nu een beetje beter met u ❤️
Ja hoor, we zijn nu terug zwanger (7weken2dagen) met een goed kloppend hartje en baby is mooi op groei nu onder strengere controles. Vanaf 4weken al iedere week naar gynaecoloog, we gaan blij zijn als we 13 weken zijn. Want we hebben ook al een miskraam meegemaakt

2 dagen geleden

Reactie op Jojox2

Bedankt voor je reactie en ervaring te delen! ❤️ Ik heb in het verleden ook ...
Ik zou het zelf dus niet weten… ik snap wel dat je dit zegt, zeker omdat je nu vandaag geen last hebt gehad. Ik was echt geweest toen ik bloed/minder positieve test had. Ik zou zelf niet goed weten wat ik nu in jou situatie zou doen. Hopelijk geraak je eruit!

2 dagen geleden

Reactie op Jojox2

Kan ik helaas morgen pas naar bellen, ik had gehoopt dat iemand mij kon ger ...
Materniteit is normaal 24/7 bereikbaar 😊

2 dagen geleden

Reactie op Jennifer2610

Ja hoor, we zijn nu terug zwanger (7weken2dagen) met een goed kloppend hart ...
Wat fijn om te horen dat jullie nu een goed kloppend hartje hebben ❤️ Ik kan me voorstellen dat het spannend blijft na alles wat jullie hebben meegemaakt. Ik duim heel hard mee voor jullie volgende controles!

2 dagen geleden

Reactie op Jojox2

Wat fijn om te horen dat jullie nu een goed kloppend hartje hebben ❤️ Ik ka ...
Ik duim ook mee voor jou!!