7 Reacties

2 dagen geleden

Ik heb dit ook gehad bij 5wk, was toen ook erg bezorgd. Ik ben nu 7w3d en maandag eerste echo, ik ben nog steeds super misselijk dus om eerlijk te zijn maak ik me eigenlijk geen zorgen meer. Je hebt er helaas geen controle over dus probeer het een beetje van je af te zetten ❤️

2 dagen geleden

Hi, vroedvrouw hier! Bruin bloedverlies is inderdaad niet zorgelijk. Het kan innesteling bloeding zijn. Je moet gewoon opletten dat het niet helderrood is en een hoeveelheid zoals je regels. En zelfs als je een beetje helderrood bloedverlies hebt, kan het ook komen door eventueel een hematoom, of na seksueel contact etc. Het moet niet meteen iets heel erg zijn. Maar je kan best altijd een zorgverlener opbellen en op controle gaan, gewoon voor je eigen geruststelling! 🫶🏻🌸

17 uur geleden

Goeiemiddag, Bedankt voor jullie advies. Gisteren langs spoed binnen geweest omdat het bloedverlies steeds meer werd. Bloedafname gehad en helaas blijkt dat mijn HCG waarde niet voldoende is gestegen en er al een tijdje geen ontwikkeling meer is. Intussen ook veel bloedverlies, zoals menstruatie. Maandag afspraak bij gynaecoloog voor verder onderzoek. 😭

12 uur geleden

Reactie op B.L.90

Goeiemiddag, Bedankt voor jullie advies. Gisteren langs spoed binnen gewee ...
Oh nee dat moet zo verschrikkelijk zijn om te horen 🥺 en dan nog zo lang moeten wachten.. heel veel sterkte 🌷

12 uur geleden

Reactie op MoedigeWolf979609

Oh nee dat moet zo verschrikkelijk zijn om te horen 🥺 en dan nog zo lang m ...
Inderdaad … deze middag is het vruchtzakje spontaan uitgevloeid, is best schrikken hoe “groot” dat toch al is. 😭

12 uur geleden

Reactie op B.L.90

Inderdaad … deze middag is het vruchtzakje spontaan uitgevloeid, is best sc ...
Pfff…. Veel sterkte lieve meid! 🌸🫶🏻

7 uur geleden

Reactie op B.L.90

Goeiemiddag, Bedankt voor jullie advies. Gisteren langs spoed binnen gewee ...
Sterkte ❤️‍🩹