16 Reacties

5 dagen geleden

Aanvulling: we hebben op vrijdag 5/12 een echo, vroeger vonden ze niet nodig

5 dagen geleden

Hallo, ik had 2 weken geleden ook een beetje bloedverlies, en dat ging wel gepaard met krampen. Ik vreesde toen echt het ergste, dus heb direct een afspraak gemaakt in het ziekenhuis voor een echo. Er bleek niks aan de hand, ik ben nu 9w en 1 dag en alles is nog in orde! Het kan echt vanalles zijn, maar als je je zorgen maakt en geen rust vindt, zou ik toch eens naar de dienst gyneacologie van het ziekenhuis bellen voor een vroegere echo. Veel succes! 🍀

5 dagen geleden

Hi, je bent waarschijnlijk op zoek naar geruststelling maar ik denk dat eerlijkheid even belangrijk is. Het kan nog alle kanten uit maar bij mij was dit helaas een voorbode van een miskraam. Heel veel succes 🍀

5 dagen geleden

Ik heb inderdaad een keer in miskraam gehad die begon met bloedverlies. Ook heb ik een gezonde zwangerschap voltooid waar ik OOK wat bloedverlies had af en toe. Tijdens je zwangerschap is alles ook gevoeliger, dus kan je sneller ook zo een beetje bloeden. Dus het kan inderdaad beide kanten uit. Ik denk wel dat blijvend bloeden, gedurende enkele uren, geen goed teken is...

4 dagen geleden

Deze namiddag binnen gegaan in spoed en idd miskraam… Bedankt voor jullie berichtjes

Reactie op Beertje_PGT

Deze namiddag binnen gegaan in spoed en idd miskraam… Bedankt voor jullie ...
Oh zo verdrietig.. veel sterkte meid das verschrikkelijk 💔 ik leef met je mee 😘

4 dagen geleden

Heel veel sterkte 💔

4 dagen geleden

Reactie op Beertje_PGT

Ooh heel veel sterkte ❤️‍🩹😘

4 dagen geleden

Wat erg weeral te lezen, heel veel sterkte met dit grote verlies! Dikke knuffel! 💖

3 dagen geleden

Dankjewel allemaal ❤️

3 dagen geleden

Zo erg 😢 enorm veel sterkte! ❤️

3 dagen geleden

😣 oh. Heel veel sterkte! 😘

3 dagen geleden

Reactie op Beertje_PGT

Heel erg veel sterkte!

2 dagen geleden

Reactie op Beertje_PGT

Heel veel sterkte ❤️‍🩹

2 dagen geleden

Reactie op CreatieveVos664801

Dit bericht is verwijderd
Hallo, nee bij mij waren er geen klontertjes... Hopelijk ook niks ergs bij jou! Veel geluk 🍀