4 Reacties
2 dagen geleden
Hier ook, vooral op de kin, haarlijn, schouders en rug. Verschrikkelijk. Ik gebruik witch hazel als toner, vooral retinol vermijden of zware exfolianten. Een kleimasker helpt ook en is veilig!
2 dagen geleden
Op de website van eccoverde en the natural beauty club vind je veel veilige producten voor tijdens de zwangerschap 馃檪 je kan het aanduiden bij de filter en het staat er ook bij
2 dagen geleden
Ik heb ook pcos en eigelijk voor ik stopte al last van acne. Ik gebruik nu bijna een jaar de zalf Skinoren en die is volledig safe, mag 2 keer per dag en die helpt mij best wel! Niet tot het punt dat ik geen acne meer heb maar het onderdrukt een heel deel! Verder gebruik ik in heel kleine hoeveelheden af en toe salicylzuur 2% van geek&gorgeous maar ben van plan eentje te zoeken onder de 2% gezien dat de grens is die bewezen veilig zou zijn.
19 uur geleden
Reactie op EerbiedigeTornado902667
Ik heb ook pcos en eigelijk voor ik stopte al last van acne. Ik gebruik nu ...
Ah top! Ik heb die ook liggen skinoren 馃槉 die gebruik ik ook en heb inderdaad wat dezelfde resultaten, het onderdrukt maar niet volledig weg. Daarnaast gebruik ik ook nog effaclar duo+ M, deze heeft normaal lage concentratie salicylzuur. 馃檹馃徎