11 Reacties

vorige week

Sorry heb geen tips en tricks ikzelf moet binnen deze 2weken nog gaan voor mijn suikertest. Maar vroeg mij af heb je er soms iets van symptomen van gevoeld ? Want ik eet en drink wel echt veel suiker en zou niet weten wat doen wanneer dit niet meer zou mogen 🫣

vorige week

Reactie op Tachalove06

Sorry heb geen tips en tricks ikzelf moet binnen deze 2weken nog gaan voor ...
Nee niets gevoeld ofzo, had wel een vermoeden aangezien ik een verhoogd risico heb door PCOS

vorige week

Reactie op curlygirl74

Nee niets gevoeld ofzo, had wel een vermoeden aangezien ik een verhoogd ris ...
Ahja oei ok…hopelijk verloopt alles toch goed voor je😅 zal zelf moeten afwachten en zien of ik het heb of niet 😅

vorige week

Hier ook zwangerschapsdiabetes.. gewoon kijken op de producten die je eet dat er geen of weinig suikers in zit. Wij zijn ook een ijsje gaan eten maar dan suikerarm😅

vorige week

Reactie op J o l i e n

Hier ook zwangerschapsdiabetes.. gewoon kijken op de producten die je eet d ...
Tja maar dat zijn er veel toch? Alles waar koolhydraten inzitten zit ook suiker in? Kan je dan nooit nog een ‘gewoon ijsje’ eten?

vorige week

Inderdaad het is niet simpel! Ik eet in de ochtend magere yoghurt en aardbeien en frambozen en ‘s middags volkoren boterhammen met zuivel ( platte kaas of gewone kaas) & in de avond warm eten ( weinig aardappelen veel groenten) en door de dag ook nog noten. & goh een keer een ijsje eten kan geen kwaad maar ja de slagroom dan achterwegen laten. De diëtist raden mij ook aan om daarna een blokje te gaan wandelen zodat ge ook wat suikers verbrand. Het is voor mezelf ook nog wat zoeken hoe of wat, ik zit nu aan dag 3 sinds ik het weet en mijn suiker stond 2x te hoog terwijl ik mij wel aan al die dingen hield dus ben ook benieuwd wat ze morgen gaan zeggen

vorige week

Ik heb mijn test morgen dus ben benieuwd 🙈 ik heb helaas geen tips op het moment, misschien kan je vroedvrouw je ermee helpen of een diëtist?
Bij mijn vorige zwangerschap had ik ook diabetes. In de thee verving ik de suiker door honing. Veel volkoren producten eten. Zoals pasta,brood, rijst ,... veel groenten en max 3 stukken vers fruit per dag. Ik was toen op heel mijn zwangerschap maar 8kg bijgekomen en een gezonde dochter van 52cm en 3,450gr ter wereld gezet. 3 dagen werden we geprikt en dochterlief had geen diabetes en bij mij was het ook weg.

vorige week

Reactie op OplettendeSaffier411621

Bij mijn vorige zwangerschap had ik ook diabetes. In de thee verving ik de ...
Oh oké dankje, dat geeft al wat goede moed! En had je dan helemaal geen ‘cheatings’ met frietjes ofzo?

Reactie op curlygirl74

Nee niets gevoeld ofzo, had wel een vermoeden aangezien ik een verhoogd ris ...
Ik moet vandaag ook voor uitgebreide test gaan… en heb ook pcos. Hoe hoog was je waarde op de eerste test?

Reactie op curlygirl74

Oh oké dankje, dat geeft al wat goede moed! En had je dan helemaal geen ‘ch ...
Jawel hoor, voor de rest at ik redelijk normaal. Spaghetti, Light beleg op de boterham, niet al te vettig vlees, gekookte/gestoomde groenten, ...