25 Reacties

vorige week

In de Albert heijn of jumbo heb je '100% pindakaas' waar verder geen toegevoegde ingredi毛nten zijn.

vorige week

Ja vraag ik mij ook af. En hoeveel doe je er dan in?

vorige week

Ik zou enkel voor de 100% pindakaas gaan. Die vind je in bv delhaize of ah van hun huismerken Zit niks van onnodige rommel bij

Reactie op LeentjeDC

Wij hebben van de kinderarts een papier gekregen waar de stapjes op uitgelegd staan ik zal zien of ik een foto kan bijzetten 馃榾

Reactie op Eline_23-25

In de Albert heijn of jumbo heb je '100% pindakaas' waar verder geen toegev ...
Ohh super merci voor de tip! Dan ga ik daar eens kijken!

Reactie op Lauraa95

Ik zou enkel voor de 100% pindakaas gaan. Die vind je in bv delhaize of ah ...
Ohh super mercikes! Dan kijk ik daar eens naar!

vorige week

Hoeveel maandjes is jouw kindje ?

Reactie op JetaxLeo

Hoeveel maandjes is jouw kindje ?
4 en half maand :)

Reactie op LeentjeDC

Dit hadden wij van bij de kinderarts meegekregen

vorige week

100% pindakaas van AH ZONDER stukjes weliswaar. Dat kan je dan beetje toevoegen ipv olie. Beetje afwisselen.

Reactie op E & Blubje

100% pindakaas van AH ZONDER stukjes weliswaar. Dat kan je dan beetje toevo ...
Top mercikes! Ik ga er morgen om kijken!

vorige week

Ga ik eerlijk gezegd zelfs niet doen.. is zogezegd voor allergie毛n te voorkomen. Wij eten zelf nooit pindakaas of zo.. moest vroeger ook niet, maar ieder zijn ding!

Reactie op JVH7

Ga ik eerlijk gezegd zelfs niet doen.. is zogezegd voor allergie毛n te voork ...
Ohhh okee ja ons hadden ze het aangeraden omdat hij nu met een koemelkallergie zit en de allergie voor noten zit ook in de familie langs mijn partners kant vandaar

vorige week

Reactie op CreatieveEik873019

Ohhh okee ja ons hadden ze het aangeraden omdat hij nu met een koemelkaller ...
Begrijp ik hoor馃槉

vorige week

Hier werd het ook aangeraden maar vanaf 6 maand. Ik gaf echter mijn eerste dat pas rond de 10m omdat ik teveel schrik had (zo droog, allergie mogelijkheid enz) Ik gaf dat gewoon op de lepel ik kocht de bio van de AH

Reactie op Thatiana

Hier werd het ook aangeraden maar vanaf 6 maand. Ik gaf echter mijn eerste ...
Ohhh okee die zal ik ook eens bekijken, ja bij ons zeiden ze vorige week dat we er best nu al mee kunnen beginnen en dit dan mengen onder zijn voeding/patatjes want zo een lepel geven da kon/mocht nog niet zo klein,

vorige week

Reactie op CreatieveEik873019

Ohhh okee die zal ik ook eens bekijken, ja bij ons zeiden ze vorige week da ...
Ik vond het best spannend want pindakaas is echt zo een plakkerige dikke bedoeling. Als ik dat eet kleeft dat altijd aan mijn gehemelte. (Nu ja ik lust da niet) ik zou ook niet weten bij welke groenten dat dat samen gaat馃槄 mijn dochter at met 6 maand ook al brood en deed soms een dunnen laag op gaar brood.

Reactie op Thatiana

Ik vond het best spannend want pindakaas is echt zo een plakkerige dikke be ...
Ja ik eet het zelf ook niet en indd daar moet ik nu eens naar kijken waar ik dat het beste onder kan mengen 馃槄 had ik nog niet bij stil gestaan, this ook omdat we het nu al moeten beginnen aanbieden anders hadden we het indd gewoon op brood kunnen doen!

vorige week

Bij onze zoon gedaan met AH 100% pindakaas zonder stukjes. Een lepel bjj fruitpapje. Super lekker. Moet je het bij de groentepap doen? Lijkt mij minder lekker?

Reactie op Olenka

Bij onze zoon gedaan met AH 100% pindakaas zonder stukjes. Een lepel bjj fr ...
Hej mercikes voor de tip! Euhm niet perse denk ik hoor ze hadden gezegd onder zijn voeding maar hij is momenteel gestart met groenten nog niet met fruit maar mssn indd wel beter onder was Fruitsap doen dan 馃榾