11 Reacties

Geen idee of er effectief een maximum op staat maar 20 ml lijkt me wel veel. Ik doe telkens 2 en is vrij effectief. Misschien zeggen ze max 1 ml omdat als ze het zouden inslikken er te veel zout binnenkrijgen?

Reactie op DecentTijgeroog896403

Geen idee of er effectief een maximum op staat maar 20 ml lijkt me wel veel ...
Awel ja, ik denk ook dat dat mss de reden is.. 🫣

vorige week

Wij doen 1 zo’n pipetje per neusgat en dit is 5ml. We leggen hem op zijn zij op zijn verzorgmat en spuiten dan in het bovenste neusgat. Daarna snot uitzuigen en herhalen aan de andere kant.

vorige week

Je kan ook physiomer baby in de neus sproeien, 30 sec wachten en uitzuigen met zo'n mondzuigertje. Daarvoor moet je de baby niet vasthouden en is minder geknoei (en ons geval ook minder gehuil).
Dank je wel. Maar overal lees ik al liggend terwijl mijn kindje het veel fijner vindt als ik haar voorover houdt en zo spoel. Zo dat ook goed zijn? Vind er minder van terug..

vorige week

Reactie op AparteVaren475626

Dank je wel. Maar overal lees ik al liggend terwijl mijn kindje het veel fi ...
Oei geen idee. Als het werkt en je kindje heeft er geen last van zou ik denken van wel ?

Reactie op AparteVaren475626

Dank je wel. Maar overal lees ik al liggend terwijl mijn kindje het veel fi ...
Wij spoelen ook zo ☺️ als het werkt werkt het zou ik denken

vorige week

Wij hebben nu ook wel paar dagen zo’n spuitje gedaan wegens verkoudheid maar normaal gezien dagelijks per neusgat pipetje van 5ml. Kindje zij leggen, pipetje in bovenste neusgat, naar oor gericht, duwen op pipetje én loslaten terwijl het nog in de neus zit. Zo zuig je meteen het slijm mee terug. Je kan het dan zien in dat pipetje. Wel echt effectief.

vorige week

Wij gebruike ook de spuit. Die pipetjes werken hier voor geen moer. Met die spuitje zijn ze hier wel vrij om te ademen erna. Ik wist niet dat er maximum ml mocht

Reactie op Thatiana

Wij gebruike ook de spuit. Die pipetjes werken hier voor geen moer. Met die ...
Awel, ik ook niet. Waarom verkopen ze t dan. Maar apotheek zei dat dat eigenlijk geen kwaad kon die hoeveelheid want dat dat gelijk staat aan het zout in hun bloed ook dus kan je niets mee misdoen, zei ze.