5 Reacties

vorige week

Ik heb het er nog steeds moeilijk mee na een maand. Gewoon zoveel mogelijk de positieve zaken benoemen (zoals sociaal contact mss?) en proberen om meer te genieten van de momenten samen.

vorige week

Hier ook alweer 1maand begonnen met werken . De gedachte dat ze in goede handen achterblijft maakt het wel wat makkelijker & dat blije gezichtje wanneer ze me terug ziet thuiskomen maakt de moeilijke dag het zeker goed . Ik neem haar dan zeker 30minuten dicht bij me en knuffelen om mezelf beter te laten voelen . Het is niet makkelijk elke dag vertrek ik met een beetje verdriet maar elke dag word het wel beter en beter
Herkenbaar! Ik start maandag ook terug met werken na 5 maanden. Mijn dochter heeft wel al 2 wenmomentjes gehad in de creche en die verliepen zeer vlot, dat stelt me wel gerust!
Ik ben 13 oktober terug beginnen werken en ik haat het nog steeds elke dag om haar achter te laten.. ik had wel nog verlof bijgehouden waardoor ik 4/5e werk.. ik begin ook zo vroeg mogelijk zodat ik zo snel mogelijk naar huis kan.. Er zijn niet echt tips om het makkelijker te maken vrees ik... ik heb toch al wat tijd doorgebracht op het toilet om even te wenen 😅

4 dagen geleden

Hoe is het verlopen je eerste dag? Ik begin begin januari terug te werken en de gedachte dat dit al volgende maand is maakt me echt enorm droevig… Ik wil zo graag niet gaan werken, niet omdat het werk is, maar omdat ik zo graag bij mijn meisje wil blijven 😣 pfff kijk er zo hard tegenop!