12 Reacties

6 dagen geleden
ik werd deze aangeraden door mijn vroedvrouw. Heeft hier hele goeie ervaringen mee en ze zou deze beter vinden dan de elvie van uit babywinkels .
149 euro momenteel voor 2 stuks.
https://www.bol.com/be/nl/p/evite-elektrische-draadloze-borstkolf-slim-handsfree-draagbaar-bpa-vrij-dubbele-borstkolf-met-e-book-roze/9300000139926286/?Referrer=ADVNLGOO002031-S--9300000139926286-PMAX-C-22297448614&gad_source=1&gclid=Cj0KCQjwna6_BhCbARIsALId2Z3XxaSf2ZjmN6OP63alMs_gIpfIZia_rZlOzfZynklR338AHVIip1EaAjSEEALw_wcB

5 dagen geleden
Reactie op indy711
Dus de standaard zit mee in de doos en dan de ander apart bijkopen? Sorry!! ...
Dit zit er allemaal in de doos bij aankoop. Meestal zit er wel een goede borsthoed in. Ik dacht dat ik grote tepels had maar uit een kolfconsult bleek dat ik gewoon de meest gebruikelijk maat heb.
Moest je twijfelen, raad ik een kolfconsult ten zeerste aan.☺️

5 dagen geleden
Reactie op KelV
Wat houdt zo een consult in?
Ze gaan in gesprek met je over wat je in gedachten hebt. Waarvoor ga je kolven? meestal omdat je melk wilt meegeven naar de creche, sommige mama’s kolven omdat het kindje nog niet goed aanhapt. Wil je handsfree? Dubbele kolf? Op basis daarvan krijg je verschillende merken te zien met de info. Verder gaan ze je tepelmaat nemen (dit is met een soort kaartje met gaten) en dan kan je bepaalde kolven met juiste tepelhoed uitproberen. (Weet dat de melk die je kolft niet mag meegenomen worden, wegens hygiëne en bewaring die niet goed is)