12 Reacties

6 dagen geleden

Ik gebruik de Evite elektrische handsfree dubbel kolf. Ik haalde er 240-260 per borst mee. Zeer tevreden van, te koop op BOL

5 dagen geleden

Reactie op Morgannn

ik werd deze aangeraden door mijn vroedvrouw. Heeft hier hele goeie ervarin ...
Ik gebruik die ook. Zeer tevreden van☺️

5 dagen geleden

Reactie op Thatiana

Ik gebruik die ook. Zeer tevreden van☺️
Misschien een stomme vraag, maar heb mij er nog niet echt in verdiept. Moet je hier ook verschillende stukken voor aankopen? Niet elke tepel/borst is hetzelfde toch…?

5 dagen geleden

Reactie op indy711

Misschien een stomme vraag, maar heb mij er nog niet echt in verdiept. Moet ...
Er zit in de doos de “standaard” opzet stukken.

5 dagen geleden

Reactie op Thatiana

Er zit in de doos de “standaard” opzet stukken.
Staat ook in de beschrijving🙈 opzetstukken 17,19,21 en 24. Hoe grote je tepel hoe groter je hoedje🙈

5 dagen geleden

Reactie op Thatiana

Staat ook in de beschrijving🙈 opzetstukken 17,19,21 en 24. Hoe grote je te ...
Dus de standaard zit mee in de doos en dan de ander apart bijkopen? Sorry!! Ben er al wel over aan het nadenken, maar nog niet over gelezen of echt info over gevraagd 😬

5 dagen geleden

Reactie op indy711

Dus de standaard zit mee in de doos en dan de ander apart bijkopen? Sorry!! ...
Dit zit er allemaal in de doos bij aankoop. Meestal zit er wel een goede borsthoed in. Ik dacht dat ik grote tepels had maar uit een kolfconsult bleek dat ik gewoon de meest gebruikelijk maat heb. Moest je twijfelen, raad ik een kolfconsult ten zeerste aan.☺️

5 dagen geleden

Reactie op Thatiana

Dit zit er allemaal in de doos bij aankoop. Meestal zit er wel een goede bo ...
Dankjewel! Ja wou zeker wel een consult doen, maar ook pas na de bevalling denk ik, wil klein beetje een idee al hebben 😄

5 dagen geleden

Reactie op indy711

Dankjewel! Ja wou zeker wel een consult doen, maar ook pas na de bevalling ...
Ik heb ook een consult gedaan met 6weken na de bevalling. Snap ik. Als je nog vragen hebt shoot dan probeer ik ze te beantwoorden

5 dagen geleden

Reactie op Thatiana

Ik heb ook een consult gedaan met 6weken na de bevalling. Snap ik. Als je n ...
Wat houdt zo een consult in?

5 dagen geleden

Reactie op KelV

Wat houdt zo een consult in?
Ze gaan in gesprek met je over wat je in gedachten hebt. Waarvoor ga je kolven? meestal omdat je melk wilt meegeven naar de creche, sommige mama’s kolven omdat het kindje nog niet goed aanhapt. Wil je handsfree? Dubbele kolf? Op basis daarvan krijg je verschillende merken te zien met de info. Verder gaan ze je tepelmaat nemen (dit is met een soort kaartje met gaten) en dan kan je bepaalde kolven met juiste tepelhoed uitproberen. (Weet dat de melk die je kolft niet mag meegenomen worden, wegens hygiëne en bewaring die niet goed is)