10 Reacties
2 dagen geleden
Dit hangt ook van je stoel af
Wij kochten de Stokke Tripp Trapp en dat vind ik voor een 6-maandertje een hele gevaarlijke stoel.
Dus toch terug onze vertrouwde Maxi Cosi Minla gekocht en deze kan al prima op 6 maanden
Ook als ze nog niet heel stevig alleen kunnen zitten
2 dagen geleden
Hier ook Stokke Tripp Trapp en al sinds 5 maanden zonder newborn seat. Hij zat daar echt niet graag in.
Eerste weken gewoon altijd maar paar minuten gedaan. Hij is nu 6 maanden en gaat prima. Hij eet hier ook in. Hij kan sinds een week ook zelfstandig zitten zonder steun, met af en toe nog eens omvallen 馃槂
2 dagen geleden
Wij hebben een tripptrapp. Mijn zoontje heeft heel lang in de Newborn Seat gezeten. Hij zat vaak bij ons als we aan tafel zaten en kreeg er ook zijn vaste voeding in. Echt 1 van onze betere aankopen.
Sinds twee weken merkten we echter dat hij er uitgegroeid was. Voetjes hingen er ver uit en hij zit liever recht om te eten. We hebben nu omgebouwd naar de gewone stoel maar wel met verkleinkussen en nog een kleine handdoek voor zijn buikje (zie foto) Heerlijk vindt hij het ! Mijn zoontje zit zelfstandig met steun.

2 dagen geleden
Hier ook de tripp trapp! De eerste weken gebruikte we het ikea opblaaskussen om haar een beetje extra steun te geven!
2 dagen geleden
Onze dochter is 7maand geworden en zullen deze week haar eetstoel opzetten om te beginnen gebruiken . Ze kan ook al rechtzitten met steun dus zal waarschijnlijk met handdoeken wat extra steun aanbieden want nu krijgt zij haar eten nog in haar wipstoel maar begin dit zeer onhandig te vinden omdat ze met haar voeten non-stop mijn armen wegschopt of probeert vast te nemen en er dus overal eten vliegt 馃ぃ
2 dagen geleden
Hier ook stokke triptrap en sinds afgelopen weekend overgeschakeld naar het stoeletje. Hij is 6m en groeide enorm uit zijn newborn, kan zelfstandig zitten maar 芦聽wankelt聽禄 nog naar voor dus hebben er een handdoek tussen gestoken.
Toont nu ook veel meer interesse en kan mooi rondkijken. Wij hebben de indruk dat hij het wel meer naar zijn zin heeft.
Ik twijfelde ook enorm maar heb er mij over gezet en het lukt wel, mits extra steun met de handdoeken
gisteren
Ik heb het eens aan onze baby kine gevraagd, die zei zo lang hij niet zelfstandig kan zitten, moeten we hem niet constant in een stoel zetten. Maar tijdelijk voor te eten ofzo kan geen kwaad. Met de kinderwagen en autostoeltje zijn we ook al omgeschakeld, want zo echt platliggen in een bakje wil hij niet meer.