74 Reacties

2 maanden geleden

Ooh ik vind dit wel een leuke post! Even denken wat ik laatst gekocht heb voor babyboy. (Niet veel want hebben nog alles liggen van babyzus)

2 maanden geleden

Het laatste dat ik gekocht heb is tweedehands een sterilisator van Philips avent, maar daar heb ik geen foto van dus het voorlaatste is in de aldi deze bordjes 😂 vond deze mega leuk!

2 maanden geleden

Deze mat van de ikea 🙈

2 maanden geleden

Kruidenrekjes van Ikea voor de babykamer die ik zelf heb gepimpt met felgeel kleurtje 😄

2 maanden geleden

Ik heb dit baby drijf matrasje voor in bad als laatste gekocht (kijk er zo naar uit om samen in bad te gaan 🤭). Morgen ga ik achter een maxi cosi met familyfix om ons ventje veilig te kunnen vervoeren 🥰

2 maanden geleden

Ik heb ook al zitten kijken naar een tripp trapp met newbornset zodat de baby bij ons aan tafel kan zitten/liggen terwijl wij eten, maar wij eten aan een keukeneiland waardoor deze stoel te laag gaat zijn denk ik 😐

2 maanden geleden

Wat een leuk topic!!! Ik heb onlangs in de Zeeman een voetenzak voor in de maxi cosi gekocht voor maar 14,99. Was ik keiblij mee 😀

2 maanden geleden

Wat een leuk topic!!! Ik heb onlangs in de Zeeman een voetenzak voor in de ...
Hier ben ik over aan het twijfelen aangezien de baby in de zomer geboren wordt, ga ik het nodig hebben? Ik word voor de eerste keer mama en het is nogal uitzoeken 😅

2 maanden geleden

Reactie op Karolina99

Hier ben ik over aan het twijfelen aangezien de baby in de zomer geboren wo ...
De maxi cosi gaat hier wel langer gebruikt worden dan enkel in het begin (12m minimum) dus ik ga hem zeker wel ergens eens nodig hebben 😀

2 maanden geleden

De maxi cosi gaat hier wel langer gebruikt worden dan enkel in het begin (1 ...
Ja dat is wel waar en dat voetjeszak blijft ook qua grootte oké oké voor de oudere baby?

2 maanden geleden

Reactie op Karolina99

Ja dat is wel waar en dat voetjeszak blijft ook qua grootte oké oké voor de ...
Lijkt mij van wel. Maar ik moet het ook uittesten. Het is in ieder geval niet enkel voor newborns.

2 maanden geleden

Lijkt mij van wel. Maar ik moet het ook uittesten. Het is in ieder geval ni ...
Oh fijn merci voor de uitleg dan zal ik het ook wel kopen! 🥰

2 maanden geleden

Oh ik heb deze ook in het wit! Zijn zo zacht🥰

2 maanden geleden

Reactie op sofieve97

Ik heb ook al zitten kijken naar een tripp trapp met newbornset zodat de ba ...

2 maanden geleden

Reactie op sofieve97

Ik heb ook al zitten kijken naar een tripp trapp met newbornset zodat de ba ...
Je hebt zo van die verhogers voor de tripp trapp! Ik zag ze vandaag bij een collega ☺️

2 maanden geleden

Ik heb net tweedehands de little dutch goose muziekmobiel gekocht! 17,50 en vind hem zooo schattig. In mijn hoofd klopt het gewoon da het vogeltjes? 😂😂

2 maanden geleden

Deze heb ik ook kunnen scoren! 😍

vorige maand

Via bol.com we hebben een douch thuis dus dit komt goed van pas. Later kan je de poortjes ook losmaken als het kindje iets groter wordt. Deze set bestaat uit een babybadje, badstandaard, luieremmer, badinzet, kapset, badthermometer, afvoerslang en een 6-delige hydrofiele doekjes.

vorige maand

Reactie op Suriii

Via bol.com we hebben een douch thuis dus dit komt goed van pas. Later kan ...
Heey heb je een linkje hiervan?

vorige maand

Vandaag deze Thule cab gekocht. Met het beter weer dat in aantocht is, wil ik graag dochterlief met de fiets naar de crèche brengen of gewoon als gezin gaan fietsen en ijsje eten. Als de zoon er is kopen we nog een babysling erbij en kan hij mee, -3m enkel wandelen +3m mag ermee gefietst worden.