5 Reacties

5 dagen geleden

Hoeveel groentepap at hij op? Als hij boven de 150gr at mag je in principe ze melk wisselen voor water . Water is minder interessant waardoor hij wel meer pap zou eten + zo bouw je de melk ook al wat af 😅🤷🏼‍♀️

5 dagen geleden

Hoeveel weken is hij nu? want melk blijft wel de hoofdvoeding tot en met 1 jaar dus ik zou persoonlijk dat niet te hard forceren en terug rustig opbouwen
Oh hier net hetzelfde!! Hij is vorige week 6 maanden geworden. Hij is wel vorige week ziek geweest (ook wat moeten overgeven) en sindsdien eet hij amper nog zijn groentepap. Weet niet of het daardoor komt maar ervoor vond hij het heerlijk en at hij makkelijk 150 tot 200 gram. Weet niet goed wat we nu moeten doen 😬

5 dagen geleden

Verpleegster K&G vertelde (bij BV) dat ik haar eerst melk moet geven en dan pas 30min later uurtje later pap moet geven. Aangezien melk hoodvoeding blijft tot 1 jaar tijd.

5 dagen geleden

Hier ook hetzelfde, heeft ongeveer een week geduurd en is vanzelf gebeterd. Niets van groentenpap willen eten, flessen soms maar half uitdrinken, 's nachts willen inhalen..🙈 Ze kan ineens ook weer meer dingen, dus ik vermoed een ontwikkelingssprongetje :p