6 Reacties

6 maanden geleden

Voor degene die al een lijst staan hebben bij Dreambaby is het nog altijd aan de originele prijs dat onze lijst mee gemaakt was (ze hebben blijkbaar alle lijsten op papier af geprint in de winkel ) hoe het allemaal in mekaar zit weet ik niet zo goed 😅

6 maanden geleden

Ik heb mijn lijst ook bij Dreambaby en er gaat al het een en ander fout. Mijn cadeaubonnen werden aan de kassa met hun nieuw systeem niet aanvaard, de autostoel die er op stond inderdaad plots een pak duurder, betaalde maar nog niet meegenomen artikelen staan gemarkeerd als meegenomen door mij, een artikel dat ik effectief ben gaan halen blijft dan weer op de lijst als beschikbaar staan,… Ik heb mijn buik er nu al van vol 🫠

6 maanden geleden

Ik ben langsgeweest en enkel de lijsthouders kunnen de producten aan de prijs die oorspronkelijk erop stonden kopen. Ze hebben lijsten ervan en de maci cosi was 100 euro duurder !

6 maanden geleden

Ik heb mijn lijst bij Paradiso en niet zo happy ermee. Ik was expres daar gegaan omdat ik al veel slechten commentaren had gelezen bij dreambaby. Dus ik ben in maart mijn geboortelijst daar gaan openen. Maar er waren veel dingen die ik online had gezien en niet in de winkel vond. Dus enkel dingen via de medewerkster er zo opgezet. Maar dan enkele dagen later nog een heleboel bij opgezet. Normaal ging dit vanaf 28 mei aan de lijst worden toegevoegd. Was nog steeds niet gebeurd had dan een mail gestuurd waar ik dan enkele dagen latere niet zo een mooi antwoordt op terug kreeg. Dat ze dit fysiek uit de winkel moeten halen. En wat ze niet hebben dan zullen bestellen. Maar ik weet gewoon dat er heel veel dingen moeten besteld worden. Maar ja wanneer dit gaat gebeuren geen idee. 🥺

6 maanden geleden

Ik heb vorige week mijn lijst veranderd naar babylux. Super gemakkelijk, alles zelf gedaan van uit de zetel. Ik zet er op wat ik wil, haal er af wat ik wil en geen aankoopverplichting voor niks. Tis maar een tip :)

6 maanden geleden

Reactie op Efn27

Ik ben langsgeweest en enkel de lijsthouders kunnen de producten aan de pri ...
Ik zag enkel dat er hier en daar (veel) bij was. Ben toen gaan kijken op de site van Paradisio en bv de digitale koortsthermometer had ik er op gezet aan 40€ (was de prijs voor de wijziging van de we site) en is 40 gebleven, maar toen zag ik gisteren dat het bij Paradisio 30€ is. En zo ben ik op veel dingen uitgekomen (hetzelfde hoeslaken 3€ goedkoper bij Paradisio, speentjes voor papfles MAM 0,60€ goedkoper, bewaarpotjes 2€ goedkoper,…) alles bij elkaar loopt dat wel op natuurlijk en mensen die een bepaald bedrag in hun hoofd hebben om te geven zullen dus meer aankopen bij Paradisio. Straf eigenlijk hoeveel het verschilt…. Dat dat zomaar kan…