12 Reacties

8 maanden geleden

Kan het misschien aan het materiaal liggen van de piercing? Of aan dat je navel gewoon veranderd met de zwangerschap… ik heb zelf echt veel last gehad van ontsteking na het plaatsen en enigste dat mij hielp was teramicine zalf voor oogontstekingen tegen de ontsteking van mijn navel… hopelijk helpt het iets…

8 maanden geleden

Reactie op indy711

Kan het misschien aan het materiaal liggen van de piercing? Of aan dat je n ...
Het materiaal is het zelfde als die dat ik ervoor had maar in het kort dus denk niet direct daar het daar aan ligt … ik zal eens zien om inderdaad iets tegen ontstekingen te gaan halen in hoop dat dit zou helpen

8 maanden geleden

Reactie op Tachalove06

Het materiaal is het zelfde als die dat ik ervoor had maar in het kort dus ...
Raar… misschien een iets dikker staafje? Heb nog geen zwangerschapspiercing ingestoken dus kan er nog niet van meespreken… had een bestelling gedaan op shein en heb alles behalve dat besteld 😒 Hopelijk niet al te veel last van! Want is een hel haha

8 maanden geleden

Reactie op indy711

Raar… misschien een iets dikker staafje? Heb nog geen zwangerschapspiercing ...
Oei? Niet gekregen wat je besteld had ? Ik hoop het ook voor jou dat je het verdraagd😅 ik ga straks beetje RCALM zalf aandoen hopelijk helpt dit een beetje want heb net gelezen online dat teramicine niet goed is tijdens zwangerschap

8 maanden geleden

Reactie op Tachalove06

Oei? Niet gekregen wat je besteld had ? Ik hoop het ook voor jou dat je het ...
Nene was het vergeten mee te bestellen haha en vind het stom om enkel voor een piercing terug een bestelling te plaatsen dus ben aan het zien wat er nog bij kan 😛 Amai is goed dat je dat zegt dat teramicine niet goed is tijdens zwangerschap… is het enigste dat mij hielp bij die ontsteking toen pff ik zelf ben allergisch aan alles dat vals staal is dus hoop dat plastiek/ of wat het ook is ik wel kan verdragen, tongpiercing nooit last van gehad allen geluk

8 maanden geleden

Reactie op indy711

Nene was het vergeten mee te bestellen haha en vind het stom om enkel voor ...
Die dat ik nu heb zijn rubber . Wat ik ervoor ook had dusja vind het raar van zo een reactie op te krijgen . En moest het interessant zijn is dit mijn laatste SHEIN bestelling voor de klerenkast 😉 samen met bijpassende kapstokjes

8 maanden geleden

Reactie op Tachalove06

Die dat ik nu heb zijn rubber . Wat ik ervoor ook had dusja vind het raar v ...
Oooh ik ben ook echt aan het twijfelen om zoiets te bestellen! Heb eigenlijk al wat speltjes en haarstrikjes besteld 😂 en perongeluk ook een pakje (kleding) en dat heb ik al aangekregen en ik verschoot echt van de kwaliteit! Ga het denk ik wel 5x wassen op voorhand, ma bon. Welke kapstokjes heb je besteld? Mijn thema is regenboog 🌈

8 maanden geleden

Reactie op indy711

Oooh ik ben ook echt aan het twijfelen om zoiets te bestellen! Heb eigenlij ...
Dit zijn mijn kapstokjes. En de twee volgende foto’s zijn deze dat je kunt hebben met regenboog thema of regenboog kleuren 😉

8 maanden geleden

Reactie op indy711

Regenboog kleuren

8 maanden geleden

Reactie op indy711

Regenboog thema . Jammer genoeg wel niet kleurrijk maar misschien hebben ze wel nog andere

8 maanden geleden

Reactie op Tachalove06

Regenboog thema . Jammer genoeg wel niet kleurrijk maar misschien hebben ze ...
Haha mega tof! Je had die moeite niet moeten doen zenne. Toch merci! 🥰

8 maanden geleden

Reactie op indy711

Haha mega tof! Je had die moeite niet moeten doen zenne. Toch merci! 🥰
Was zeker geen moeite 😉 heb op mijn bestelling geklikt en gekeken naar gelijkaardige artikelen 😉en moest het je interesseren weet je nu direct wat opzoeken 😛