13 Reacties

12 uur geleden

Bij ons drinkt ze nog maar 2flessen . 1s’ochtends bij het opstaan . Dan patatjes+water . Dan fruitpap +water. En dan laatste fles voor het slapen gaan. Soms durft ze nog een nachtvoeding vragen maar dat is dan maar een halve fles en ook niet altijd

Reactie op Tachalove06

Bij ons drinkt ze nog maar 2flessen . 1s’ochtends bij het opstaan . Dan pa ...
Oke ! En hoeveel ml geef je dan ? Wij starten vanaf volgende week met fruitpap omdat we iets later zijn gestart met groentepap

12 uur geleden

6:30 fles, 10:30 fruitpap 12u fles, 15u fruitpap, 17u fles en 19u fles. De fles van 12u durft ons zoontje vaak over te slaan

12 uur geleden

Reactie op MajestueuzeVuursteen254659

Oke ! En hoeveel ml geef je dan ? Wij starten vanaf volgende week met fruit ...
Hangt er van af . We geven nr7 dus ik denk dat dat 200cc is maar ze drinkt het niet altijd volledig uit . Haar gewicht blijft ook altijd mooi op curve staan dus denk ik dat ze gewoon minder nodig heeft dan een ander om voldaan te zijn 😅

12 uur geleden

Hier ook maar 3 flesjes + groentepap + (beetje) fruitpap. Ik stelde mij daar ook vragen bij, maar de verpleegkundige vertelde mij vandaag dat dit volledig normaal is
Ik geef 210 ML s ochtends, groentepap 200 gr, fruitpap 200 gr, voor het slapen gaan 210 ML en om 10-11 uur nog eentje van 150 ML.
Ze moeten minstens 500 ML binnen hebben. Dus als je fruotpap gaat geven, moet je wel nog 3 flesjes blijven aanbieden om boven de 500 ML te blijven.
Wij geven ook maar 3 flesjes

11 uur geleden

Hier ook drie flessen van 210. Patatjes en fruit. We zouden naar twee flessen kunnen gaan. Maar zolang ze ze leegdrinkt blijft het zo

10 uur geleden

Hier ook 2 melkvoedingen uitzonderlijk 3. 7u borstvoeding/200ml gekolfd 11u 250g groenten + vlees en water 15u 250g fruitpap en water (17u 120ml) meestal een snee brood 19u(30) borstvoeding

10 uur geleden

Reactie op Thatiana

Hier ook 2 melkvoedingen uitzonderlijk 3. 7u borstvoeding/200ml gekolfd 11 ...
En ook 6maanden oud?

10 uur geleden

Reactie op Tinytwinny

En ook 6maanden oud?
Ja 6,5 maand🫣😅
Wij zitten ook op 3 flesjes van 210 ml per dag en bij ons drinkt ze die nooit uit. Ik maak me geen zorgen zolang haar pipi en kaka Pampers goed zijn. We proberen wel water na elke vaste voeding te geven maar tot nu toe geen succes!