11 Reacties

3 dagen geleden

Hier bijna 5 maanden oud en ik moet ook nog minstens 1 keer opstaan. Sommige nachten zelfs meerdere keren. Ik zou het persoonlijk niet over mijn hart krijgen om haar dan geen voeding te geven terwijl ze duidelijk honger heeft… 😅

3 dagen geleden

Bij ons wisselt het heel fel Soms wordt hij tussen 3-6u wel wakker voor een voeding en andere keren slaapt hij tot 7-8:30 Hij gaat tussen 19:30 -20:30 naar bed

3 dagen geleden

Mijn dochter van 2j heb ik altijd nog een voeding gegeven 's nachts als ze wakker werd. Ik kreeg haar anders ook niet meer terug in slaap. Ik heb nooit het idee gehad dat dit uit gewoonte was, en op een bepaald moment had ze dit zelf ook niet meer nodig en sliep ze door. Ik zou denken dat dit bij het 4 maanden sprongetje hoort en dus een fase is?

3 dagen geleden

Reactie op Eline_23-25

Mijn dochter van 2j heb ik altijd nog een voeding gegeven 's nachts als ze ...
Ik dacht ook dat dit dus een sprongetje ging zijn..Ik vond het ook maar “erg” om te horen dat ik haar beter geen voeding meer geef.,

3 dagen geleden

Reactie op supercilious

Ik dacht ook dat dit dus een sprongetje ging zijn..Ik vond het ook maar “er ...
Gewoon doen waar jullie je goed bij voelen, ook al volg je dan niet de juiste 'regeltjes'. Elk kind is anders en die moeilijke fases gaan wel voorbij, hoe je het ook aanpakt. Of dat is toch wat ik geloof 😅

3 dagen geleden

Hier is het ook begonnen denk ik. Onrustig slapen en terug rond 4u fles ipv 6u. Maar lukt dan niet om verder te slapen... hoop dat dit maar een fase is en dat hij gauw terug kan inslapen na fles of opnieuw doorslaapt. Hoe lang duurt die regressie gemiddeld van jullie?

3 dagen geleden

Hangt er ook vanaf. Hier schiet onze kleine ook wel eens wakker rond 3-4u. Maar met tutje en wat sussen ligt hij binnen een paar minuten alweer in slaap. Soms zelfs beter om helemaal niet te reageren en valt hij zelf weer in slaap. (Met niet reageren, bedoel ik de volle 2 minuten wachten, hij ligt naast mij in de cosleeper) Als hij echt honger heeft (wat ook wel eens gebeurd) dan is tut/sussen heel duidelijk niet genoeg en dan geef ik hem gewoon zijn fles. Het gebeurt zo 1 dag in de week dat hij plots om 3u toch een fles wil. Andere dagen slaapt hij tot 6-7u

3 dagen geleden

Toen ze 3 maand was sliep ze door en nu vraagt ze elke nacht een voeding tussen 3-5u en in geef het wel
Mijn klein meisje was op werk 5 al een doorslaper en hoefde geen flesje meer in de nacht om20:00 haar laatste flesje en dan 21:00 gaan we slapen en word ze telkens om 05:00 waker zonder te wenen voor haar eerste flesje. De dokter ze dat dit geen kwaad kon.

Reactie op GezondeDolfijn844614

Toen ze 3 maand was sliep ze door en nu vraagt ze elke nacht een voeding tu ...
Hier hetzelfde. Ze is ook klaarwakker en zit te brabbelen