9 Reacties

4 weken geleden

Fysiologisch water 1 neusgaatje per pipetje en dan uitzuigen met neusaspirator en dan nesivin baby geven, ik heb hetzelfde hier.. en dokter zei vandaag dat je niet meer als dit kan doen 😬 veel beterschap voor uw kindje!

4 weken geleden

Hoe spoelen jullie de neus? Wij hebben zo een neusspuit voor baby's, 8 ml per neusgat, met middelmatige kracht goed doorduwen. Werkt bij ons ongelofelijk goed om de neus te spoelen

4 weken geleden

Ik heb zo'n spuit Daar 2 pipetjes fysiologisch water in en zachtjes uitduwen zl door elk neusgat. En dan leegzuigen.en dan neusspray. Eventueel ook laten slapen met een vicks verstuiver met de baby vaporub pads en balem

4 weken geleden

Wij gebruiken ook zo een spuit van de foto van diny824, een volledig volle spuit per neusgat spoelen (je kan een liter fysiologisch water kopen bij de apotheek). Daar komt het snot idd echt goed mee los. Wij zuigen niet standaard, dat droogt het slijmvlies meer uit waardoor het geirriteerd is en reactief weer slijmen geeft, dus liever veel spoelen dan veel uitzuigen.

2 weken geleden

Reactie op diny824

Ik heb zo'n spuit Daar 2 pipetjes fysiologisch water in en zachtjes uitduw ...
Ik dacht even wat ligt dat kleintje daar zo triest… tot ik door had dat het een pop was 🤣🤣

2 weken geleden

Ik gebruik de neuspeer van Difrax en heb een luchtbevochtiger aangeschaft. Was een tip van mijn schoonmoeder en het helpt heel erg tegen hoesten en een verstopte neus!

2 weken geleden

Reactie op Mel152

Ik dacht even wat ligt dat kleintje daar zo triest… tot ik door had dat het ...
Haha ja ik mocht ze niet verplaatsen van de dochter. Ligt er nog steeds zo 🤣

2 weken geleden

Reactie op Mel152

Ik gebruik de neuspeer van Difrax en heb een luchtbevochtiger aangeschaft. ...
Ik gebruik deze in de luchtbevochtiger

2 weken geleden

Wij hebben de boven van het bed omhoog geplaatst met boeken. Zodat zijn slijmpjes niet blijven liggen wanneer hij horizontaal ligt. Sinds hoest hij zichzelf niet meer wakker 🙂