15 Reacties Nieuwste boven Hier naar de kapper geweest enkel de puntjes gedaan en wat model geknipt. Heel veel tranen ook 鉂わ笍
Reactie op Astridvdg Hier naar de kapper geweest enkel de puntjes gedaan en wat model geknipt. H ...
Ohh mooi 馃ぉ
Hier nog niet, de haartjes zijn nog te kort 馃槄
Fluffy en achteraan wat gekruld
Wij zijn al naar de kapper geweest. Zijn haartjes werden echt te lang. Hij was heel flink en rustig!
Reactie op lmb.shana Wij zijn al naar de kapper geweest. Zijn haartjes werden echt te lang. Hij ...
Knap manneke
Reactie op MissDingske Hier nog niet, de haartjes zijn nog te kort 馃槄
Nog steeds te kort ? 馃檪
Binnenkort gaan we al voor de derde keer naar de kapper, mijn zoontje heeft echt veel haar 馃檲
Hier al 2 keer geweest en 2x heel goed gegaan. Wel bij iemand geweest die vaker kleine kindjes doet en hare tijd pakt.
Ik wil binnenkort gaan. Ben eens benieuwd of ze stil gaat zitten
Komende zaterdag afspraak, ben benieuwd hoe het zal verlopen 馃檹馃檹
Hier is de kapster al 3 keer aan huis geweest. 3 keer was het met heel veel wenen. Maar ons zoontje is heel verlegen en heeft veel last van vreemdelingenangst, dus zijn reactie is niet abnormaal voor hem.
Reactie op Astridvdg Hier naar de kapper geweest enkel de puntjes gedaan en wat model geknipt. H ...
Vers van de kapper. Nu is ze bijna 17 maanden 鈽猴笍馃グ
Hier was het voor de eerste keer, had ogen te kort en toen opeens toch wat traantjes ,, wel wat kort, waar is m鈥檔 baby鈥檛je,, 馃槣馃┑
Nog nooit.. krijg het niet over mijn hart.. al vanaf baby af aan een hele bos en kan ze nu vlechten en staartjes doen 馃檲馃檲