9 Reacties

2 maanden geleden

Benieuwd,,

vorige maand

Hier is het een rommeltje 馃槣 als hij speelt, maken we de mat groter zodat er ruimte is voor de klimdriehoek. Hij heeft ook nog modublokken. Het mooiste speelt hij momenteel met zijn smartmax circustrein

vorige maand

Reactie op EDEP

Hier is het een rommeltje 馃槣 als hij speelt, maken we de mat groter zodat ...
Speeltafeltje kan je gemakkelijk ombouwen tot leertoren.

vorige maand

Reactie op EDEP

Speeltafeltje kan je gemakkelijk ombouwen tot leertoren.
Heel leuk!! Van waar komt het speeltafeltje/leertoren?

vorige maand

Reactie op JasBas2118

Heel leuk!! Van waar komt het speeltafeltje/leertoren?
Gekregen van zijn oma. Is van het merk Zonovi. 馃榾

vorige maand

Mijn living is de speelhoek 馃檲

vorige maand

Wij hebben een kallax kast met 8 vakken en 8 bakken zodat het wat ordelijk toont. Ervoor een mat en op de kast het grote speelgoed wat niet in de kast kan. Klimrek en loopauto, loopfiets staat in de berging/garage en zet ik geregeld in de living. Dan nog aan de andere kant een kalax kast met 2 vakken zonder bakken. Hier zet ik geregeld anders speelgoed dus hier kan hij altijd aan. Met kerstmis krijgt hij nog een keukentje 鈽猴笍 boven heeft hij ook speelgoed want hij heeft nu al zooooveel馃檲 ik rouleer de bakken regelmatig en dat helpt zodat speelgoed interessant blijft鈽猴笍 Hij is 16 maanden en speelt graag met alles wat magnetisch is, inlegpuzzels, boekjes, stapelstenen en auto's. Maar vooral alles wat nieuw is en prullen zoals een schepje, hoorntje, lepel, ovenwanten, kastje van de tv,.. 馃ぃ

2 weken geleden

Hier loopt het uit de hand 馃槄 dit is de kast maar dan in de ruimte daarachter staat nog een tafel en stoeltje, leeshoek, tipitent, er hangt een spiegel aan de muur en er staat een ballenbad met glijbaan in het midden. Send help馃槀

2 weken geleden

Ik krijg het niet allemaal op 茅茅n foto馃槀 maar het staat eigenlijk alleen maar tegelijkertijd in z'n speelhoek wanneer het opgeruimd is. Anders staat alles door het hele huis...